💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Låt

140 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej du tycker Mozart e bäst

Nivå 5 · Fuskare

MetallicA är bäst och Japan sugr! den sämsta är poke'mon låten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om du nu säger att Japan "suger"... Vad för något gör så att Japan inte skulle vara minst like bra som alla andra länder i världen? >.>
Nivå 3 · Lärling

Hej,hej Monika

MetallicA är bäst och Japan sugr! den sämsta är poke'mon låten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du tycker indiska låtar är bra :P
Nivå 5 · Fuskare

En del är bra o.o (Har stort musik intresse) XD

Bollywood har nog dom sämsta soundtracken! :lol:

26 Oct 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

för många för att nämna här <_<

Håller med men

Crazy in love och nästan alla hård rocks låtar finns nåra bra.

27 Oct 2004

jag tror inte att 0013 och pikachu nallen läste mig riktigt! jag sa i början av inlägget att metallica var bäst och inte mozart och indiska låtar! Lär er läsa mellanstadiefjollor! :kung:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi är iaf inga Dagistöntar >_>

Men du gillar iaf Mozart.. >_>

Ja vi är typ tankeläsare ;)

28 Oct 2004

0013 du är så barnslig! ärligt talat så TYCKER jag att du borde bli bannad för bvarnslighet! :kung:

Nivå 11 · Veteranfuskare

>_________>

Ska du säga!

>_________>

0013 du är så barnslig! ärligt talat så TYCKER jag att du borde bli bannad för bvarnslighet! :kung:

Det är du som beter dig så barnsligt och stava rätt.
Nivå 5 · Fuskare
Hmm, om ni bara fortsätter att tjafsa så blir det bara värre =_=;; >_>
Nivå 11 · Veteranfuskare

så trevligt då -.-;

29 Oct 2004
Nivå 5 · Fuskare

Yup, trevligt >_>

Rock, hårdrock och all sån nördmusik ska bort från jordytan när jag blir president <_<

Nivå 5 · Fuskare

Wow.... Då kommer vi att ha det kvar Rock och Hårdrock väldigt länge o_____o;

Rock, hårdrock och all sån nördmusik ska bort från jordytan när jag blir president <_<

då skulle inte du bli en bra president...hård rock är den enda!bra musikstilen(Men inte nu-metal och sånthårdrocks-rap skit.)

men 0012 och 0013 att ni orka hålla på med fuel fattar jag inte :D metallica e ju bara sellouts som e galna i pengar fuel!mozart e bättre än metallica

:lol: :lol: :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in