Men i alla fall hip-hop är bäst men jag gillar bara inte rock det är jätte gammal stil.Hip hop är bäst
Sämsta Låt
guns n' roses var det bästa rock bandet genom tiderna!!!!
Varför skulle dom inte orka hålla på med Fuel? x_x
Behövs inte precis någon större kraft ansträngning x.x
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!: lol:mozart e bättre än metallica
Du har helt rätt Toxic!! :D :D
Menar du halelolia(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)mozart e bättre än metallica
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!: lol:
halelolia?(0012 @ 29/10-2004 18:02:51)(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)mozart e bättre än metallica
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!: lol:
Menar du halelolia
Ooooookay o.o
Det där kanske var lite onödigt...Ooooookay o.o
Jag vet o.o
Klassiker :visslar:(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:29:47)(0012 @ 29/10-2004 18:02:51)(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)mozart e bättre än metallica
Menar du halelolia
halelolia?
Du menar halleluja ;)(0012 @ 31/10-2004 18:41:59)(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:29:47)(0012 @ 29/10-2004 18:02:51)(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)mozart e bättre än metallica
Menar du halelolia
halelolia?
Klassiker :visslar:
Allt R&B o ... hmm.. .... tröj låt, ´nick click eller vad den heter, o.. hmm.. hej monika :P
R&B (och sånt) jaa... det där hej Monica lyssnar jag inte så gärna på och inte nåt med Westlife och pojkband överhuvudtaget heller..well. . . Allt <-- är verkligen "zzz" ... x_x ... etc.
hiphop och r&b och sånt är dert sämsta!!!
[edit]
snook suger!!
Ja hjälp! hip hop oxå........
0012 och 0013 ska bara hålla käften! De är bara ett par mellanstadie-ungar. Och förresten ¨å är Metallica det bästa bandet genom tiderna! All hip-hop,japansk musik,och r&nb och pop suger! Jag lyssnar hellre på Johann strauss än på Dir en grey.. :kung:
Metallica suger HÅRT
Jag tänker inte hålla käft
så du har hört all japansk musik?? du vet att det finns ganska många genrer att välja på ;)0012 och 0013 ska bara hålla käften! De är bara ett par mellanstadie-ungar. Och förresten ¨å är Metallica det bästa bandet genom tiderna! All hip-hop,japansk musik,och r&nb och pop suger! Jag lyssnar hellre på Johann strauss än på Dir en grey.. :kung:
[edit]
Metallica är inte bra :rambo:
PRECIS.... !!! Mn kan ju inte säga att all japansk musik är dålig, :angry: ...det kan man väl inte säga om nåt speciellt land överhuvudtaget... Det är snarare genrer som man ska säga nåt om då!
Okej, om du säger att 0012 och 0013 "bara är mellanstadie-ungar" som du säger, varför uppför dom sig mer vuxet än vad du gör? ^^0012 och 0013 ska bara hålla käften! De är bara ett par mellanstadie-ungar. Och förresten ¨å är Metallica det bästa bandet genom tiderna! All hip-hop,japansk musik,och r&nb och pop suger! Jag lyssnar hellre på Johann strauss än på Dir en grey.. :kung: