:angry: Hur i helve*** vinner man special cup på 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry:
Hur Vinner Man?
Öööhh.. komma först i måL? eller kanske nåt fusk? (har inte spelet)
ja, förmodligen ska man komma först... :rolleyes:
:angry: Men det går ju för i helve*** inte dom bara knuffar ner en från vrenda kant som finns så det är nästan omöjligt att komma först!!!!!!! :angry:
ha tålamod jag klarade inte det direkt det tog typ 1vecka
Du kanske ska bromsa så fort de kommer nära dig..:angry: Men det går ju för i helve*** inte dom bara knuffar ner en från vrenda kant som finns så det är nästan omöjligt att komma först!!!!!!! :angry:
bara kör tills du inte orkar mer man klarar inte de på 20 min om du tror de :lol:
Funkade mitt förslag?? och sen i slutet gasa för fullt!
ja gör de
Vilken är special cup??? den med rengnbågs banan???Kör lite försiktigt men ändå gasa på, använd L/R när du svänger...:angry: Hur i helve*** vinner man special cup på 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry:
:angry: Men jag klara dom andra på typ 40 min på 50cc 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!! :angry:
Du får försöka helt enkelt...vissa banor är svårare än andra...
Du ska väll komma först o gö så de kör av banan :D hehe
Tja alle, snygg bild hur går det med min chao
Jag är hos en kompis som säger att det bara är att gasa och svänga lite och sen full gas på slutet (bromsa ski*** vi i) :visslar: :P
jag har klarat hela spelet på 2 dagar.hade hyrt det.hade inte spelat det förut :) :) :)
Vad har det med saken att göra... <_<
mitt tips är att använda L/R i svängarna
P.S.Varvade det på en vecka
förlåt för dubbel men kom på att det är lite lättare i twoplayer
vart det nåt fel så att det vart 2inlägg???mina tips L/R i svängarna,ta genvägar om det finns på banan,försök och vinn.