Vilket chipp tycker ni är bäst ??
Diskutera och se :)
Vilket chipp tycker ni är bäst ??
Diskutera och se :)
Kan inte så mycke om chipp
men om jag ska rekommendera ett så skulle jag rekommendera XECUTER2
Hmm vet ej precis
Om du inte vet så behöver du inte skriva ;) jag har chipp men kommer inte ihåg vad det heter :visslar: men det är iallafall skit bra :cool:Hmm vet ej precis
aladin är billigt, men jag vet ifall det är bra...
xecuter2 är as bra
jop som sagt xecuter2
isåfall behöver inte du skriva heller..... <_<(Uzama @ 31/08-2004 16:28:36)Hmm vet ej precis
Om du inte vet så behöver du inte skriva ;) jag har chipp men kommer inte ihåg vad det heter :visslar: men det är iallafall skit bra :cool:
Min kompis kompis har chippat xbox han har typ fått in 10 spel som han kan spela utan att ha de :lol: så fräckt.
det är ju det som är meningen med chipp.... ;)Min kompis kompis har chippat xbox han har typ fått in 10 spel som han kan spela utan att ha de :lol: så fräckt.
ja de e de nog :S
man kan också kolla på regions fri dvd.....
Det är nog det som är bäst ju :lol:man kan också kolla på regions fri dvd.....
MIn xbox är chippad och moddad!men jag vet inte vilket chip! :blink:
Smart o inte ta reda på sånnt innan ;)MIn xbox är chippad och moddad!men jag vet inte vilket chip! :blink:
men allså när man chippar vet ni hur de gör :D
Hehe kan man lungt säga, jag gör det ju sälv såå :lol:men allså när man chippar vet ni hur de gör :D
haha .. ska nog chippa mitt xbox efter jul på chipper..
det bästa cippet där kostar 1000 kr..så får jag typ 15 spel av min farbror :P..
vet ni vart man kan köpa en hårddisk ? :P..
min farbror har en 400gigare..
Okej det låter ju bra :)haha .. ska nog chippa mitt xbox efter jul på chipper..
det bästa cippet där kostar 1000 kr..så får jag typ 15 spel av min farbror :P..
vet ni vart man kan köpa en hårddisk ? :P..
min farbror har en 400gigare..
Vart du kan köpa en hårdisk, typ vilken spelafftär som hellst tror jag :rolleyes:
Aladin 2 pro är det bästa chippet på marknaden klarar av att spela alla film format som finns man kan rippa dvd´s mm och man aktiverar det genom att holla in on knappen 3 sek (detta betyder att man kan spela på xbox live´s servrar)....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in