Japp, välkommen!
Luigis Mansione!
VÄLDIGTvälkomen till
forum.fuska.se!
nä men du kan ju sätta på spelet och sedan kolla i ALLA rum eller göra en ny fil!(nebbig @ 07/09-2004 15:49:14)ska någon som nebbig svar eller? jag menar liksom att han har skrivit på en annan tråd att luigis mansion är lätt! DÅ BORDE HAN VÄLL HA KLARAT DET ELLER?
Det är klart jag klarat det...men jag kan inte komma ihåg allt i varenda rum...
Hade tänkt göra det men jag ska överväga saken eftersom du låter så otrevlig...
ja du har börjat låta otrevlig vi försöker ju så got vi kan och du bara gnäller på oss det känns inge kul att hjälpa då <_<
snälla du nebblig snälla snäla SNÄLLA Kan du inte göra det du skulle vara så rar då.... snälla för min skull! :wub: :visslar: du skulle vara :cool: om du skulle göra det SNÄLLA!Hade tänkt göra det men jag ska överväga saken eftersom du låter så otrevlig...
Jag kan väl göra det då... :rolleyes:
TACK!TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK OCH TACK!!!!!!!!!!
TACK!TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK,TACK OCH TACK!!!!!!!!!!
varför blev det #33;?
Av erfarenhet vet jag att när jag har spelat igenom det så har du redan klarat
det...
har jag??? jag har ju inte precis något king boo spöke och jag kan inte hitta flera sådana boo. jag har nog bara 20 boo! sedan finns det rumm jag ine kan komma in i!
man behöver inte fånga alla boo tror jag.minns inte.du behöver bara möta bowser robboten.
Man måste fånga 40 boo...man behöver inte fånga alla boo tror jag.minns inte.du behöver bara möta bowser robboten.
och det är ingen robot...
Ok hm men jag undrar fortfarande vad jag ska gjöra!
Det undrar jag också eftersom du frågar samma sak hela tiden...
MEN DU HAR JU KLARAT SPELET EN GÅNG FÖRUT!
ok lungn lungn De som vet vad jag ska göra kan skriva in här och NU!!!!!!!
Ja skriv nåt så jag slipper göra allt själv...
hej,gå in i alla rum du kan gå in i och slå på allt för att hitta skon(jag kommer inte ihåg vars den var), om du har fått en nyckel så kan du ju se vart den går.. du kommer så småingom in i alla rum så bry dig inte om det..
förklara vars du har fastnat? ;)
du ska ju egentligen bara fortsätta att söka rum du tar dig in i..