💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Va Er Superhjälte?

31 svar · startad

Min Superhjälte va batman när jag var liten. Yeaaaah! :lol: Nu kanske era e typ Sonic eller nåt. :cool:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min var faktiskt Rafael från Turtles.. :rolleyes:

Nivå 11 · Veteranfuskare

öum.... Link.....

Nivå 7 · Fuskare

Min hjälte är och kommer alltid att vara mej själv :rolleyes:

ne, nu skojja jag..:P

jag kommer faktiskt inte ihåg vem som va min hjälte..

Nivå 5 · Fuskare

Jag kommer faktiskt inte heller ihåg :S

Nivå 1 · Novis

Bamse! Om han räknas förstås

LEATHERFACE från motorsgs massakern!nerå....

sonic var väl kanske min förut och nu..nu är min hjälte kanske också leatherface och fler...

Nivå 6 · Fuskare

Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sånt.

Senast ändrad:

Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sån't.

Honom hade jag oxå. :lol:
Nivå 6 · Fuskare

Spider man...Såklart!

Nivå 3 · Lärling

vet ej...

gustaf kanske...

Nivå 6 · Fuskare

Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Bamse :)

Nivå 7 · Fuskare

Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:)

5 Sep 2004

Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:)

När jag sa superhjältar så menade jag inte bamse. <_< Men om ni redan har skrivit det så kan ni fortsätta med det. :cool:
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Spindel Mannen ffs! ;P

Nivå 7 · Fuskare

Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P

Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P

Hahahaha!! :lol: Den var rolig!! :D
Nivå 7 · Fuskare

haha :lol:
Nivå 11 · Veteranfuskare

:P Jag hittade på egna hjältar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in