Min Superhjälte va batman när jag var liten. Yeaaaah! :lol: Nu kanske era e typ Sonic eller nåt. :cool:
Vilken Va Er Superhjälte?
Min var faktiskt Rafael från Turtles.. :rolleyes:
öum.... Link.....
Min hjälte är och kommer alltid att vara mej själv :rolleyes:
ne, nu skojja jag..:P
jag kommer faktiskt inte ihåg vem som va min hjälte..
Jag kommer faktiskt inte heller ihåg :S
Bamse! Om han räknas förstås
LEATHERFACE från motorsgs massakern!nerå....
sonic var väl kanske min förut och nu..nu är min hjälte kanske också leatherface och fler...
Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sånt.
Honom hade jag oxå. :lol:Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sån't.
Spider man...Såklart!
vet ej...
gustaf kanske...
Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar.
Bamse :)
Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:)
När jag sa superhjältar så menade jag inte bamse. <_< Men om ni redan har skrivit det så kan ni fortsätta med det. :cool:Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:)
Spindel Mannen ffs! ;P
Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P
Hahahaha!! :lol: Den var rolig!! :DOm det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P
haha :lol:Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P
:P Jag hittade på egna hjältar.