ska jag köpa conter strike är det värt pengarna :huh:
Ska Jag..
Ja det är helt klart värt pengarna, själv så gillar jag inte Counter Strike :)ska jag köpa conter strike är det värt pengarna :huh:
det bero på om du gilar det?
om du inte gör det så ska du inte sköppa det!
men om du gör det så ska du sköppa det så klartt!
Rätt onödigt inlägg va <_<det bero på om du gilar det?
varför då
varförva detonödigt inläg ha
sej sejj
Om du har LIVE så köp det eller RS 3:BA
annars icke.....
jag tycker inte du ska köpa det braa om du har live som han sa ;)
Det är helt meningslöst utan LIVE ja ;)jag tycker inte du ska köpa det braa om du har live som han sa ;)
tänk om man ska köpa live efter en vecka man köpt cs då är det inte värdelöst under tiden.
holler med dig
PIPPO
Slösa inte penga på CS du kommer ångra dig när du står där i höst och märkera att du inte har råd med det spelet som du verkligen ville ha
Det*det bero på om du gilar det?
beror*
gillar*
det.*
köpa*
köpa*
klart*
lätt och veta om han gillar det om han aldrig har spelat det... :rolleyes:
Det är irriterande att du rättar alla.....
Du kan inte stava bäst......
back to topic. Spara pengarna till Fable eller Burnout 3 stället!
ja gör som destroyer säger för det är två riktigt bra spel och burnout 3 tror jag kommer på fredag
Ja exakt spara till nått lite bättre spel som kommer ut istället :)Slösa inte penga på CS du kommer ångra dig när du står där i höst och märkera att du inte har råd med det spelet som du verkligen ville ha
man borde ändå ha råd även om ma köper det.(Halo_Master @ 06/09-2004 15:46:08)Slösa inte penga på CS du kommer ångra dig när du står där i höst och märkera att du inte har råd med det spelet som du verkligen ville ha
Ja exakt spara till nått lite bättre spel som kommer ut istället :)
borde och borde det beror ju på hur mkt pengar man har
Mjo själv har jag inte så jätt mkt pengar för tillfället :lol:borde och borde det beror ju på hur mkt pengar man har
jag har typ 1000 kr sparat för burnout 3 och halo 2(har redan beställt fable)(Halo_Master @ 06/09-2004 16:35:39)borde och borde det beror ju på hur mkt pengar man har
Mjo själv har jag inte så jätt mkt pengar för tillfället :lol: