Är det nån mer än jag som älskar Doom3?! :) :bah:
Doom3
ja men det kommer inte förrän 1:a kvartalet 2005.
Hehe de har du rätt i, men jag tror han menade på PC :Dja men det kommer inte förrän 1:a kvartalet 2005.
jag tror du inte visste det.....(Halo_Master @ 04/09-2004 22:44:54)ja men det kommer inte förrän 1:a kvartalet 2005.
Hehe de har du rätt i, men jag tror han menade på PC :D
Men jag gämförde ett par bilder som e tagna från xbox och från pc och grafiken e bättre på Pc än va den e på Xbox ;) .
man vet aldrig , xbox grafiken kan vara bättre.. det e bara bilder ffs <_<..
pc kan ha bättre grafik en en xbox.man vet aldrig , xbox grafiken kan vara bättre.. det e bara bilder ffs <_<..
Ja men klart PC kan göra MKT bättre grafik en X-Box, som synd va :((Pippo @ 05/09-2004 22:40:42)man vet aldrig , xbox grafiken kan vara bättre.. det e bara bilder ffs <_<..
pc kan ha bättre grafik en en xbox.
där fick du allt.(Halo_Master @ 05/09-2004 22:43:54)(Pippo @ 05/09-2004 22:40:42)man vet aldrig , xbox grafiken kan vara bättre.. det e bara bilder ffs <_<..
pc kan ha bättre grafik en en xbox.
Ja men klart PC kan göra MKT bättre grafik en X-Box, som synd va :(
Ska jag vara ärlig tror jag inte DOOM 3 kommer vara en så stor succe ;)
inte nån succé men ett riktigt bra spel iaf.Ska jag vara ärlig tror jag inte DOOM 3 kommer vara en så stor succe ;)
det kommer så mkt spel till Xbox nu inte bara i höst även 2005 så jag tror att det är lätt att doom 3 försvinner i mängden. Det har ju trots allt redan kommit till pc
doom 3 kommer inte att försvinna i mängden av alla spel.det kommer så mkt spel till Xbox nu inte bara i höst även 2005 så jag tror att det är lätt att doom 3 försvinner i mängden. Det har ju trots allt redan kommit till pc
Jag tror faktiskt det kommer vara ett av dom vanliga spelen ;)(Pippo @ 06/09-2004 16:36:52)det kommer så mkt spel till Xbox nu inte bara i höst även 2005 så jag tror att det är lätt att doom 3 försvinner i mängden. Det har ju trots allt redan kommit till pc
doom 3 kommer inte att försvinna i mängden av alla spel.
Nej är det världens läskigaste spel så tror jag inte att det kommer att försvinna i mängden ;) det e så j*vla roligt :P
mm det e fakitskt riktigt bra :D
världens läskigaste spel???men jag tror det kommer bli ganska bra inte nån höjdare direkt men bra kommer det då att bli ;)Nej är det världens läskigaste spel så tror jag inte att det kommer att försvinna i mängden ;) det e så j*vla roligt :P
Kommer säkert bli bra men ingen succe ;)
det sålde väl riktigt bra på pc???
:huh:
mmmmm men jag tror det va mest fans som köpte det