Så fort man registrerar sig så borde man få ett PM med reglerna+topicen "Hur man startar en tråd" av Suna. Det kanske skulle hjälpa en aning mot många regelbrott som blir när man är ny...
När Man Är Ny.
Jag tycker Dinos guide med
dinos guide? :huh:
men hur många läser det då?
Men admin skulle ju kunna skicka ut den..den e ju bra..
<_< Det är ju bättre än att inte göra någonting alls för att nya ska läsa alla regler..men hur många läser det då?
Men admin skulle ju kunna skicka ut den..den e ju bra..
va?
jag menar att 0013 sa att Dino's guide va bra
Jag gillar idén att skicka ut regler via pm..men då kunde ju admin skicka ut Dino's Guide! den e ju bra..men hur många läser en så gammal tråd..?
Jag läsar alla viktiga meddelanden
Nej att jag menar att dom skickar den tråden med i PM:et <_< <_< <_<va?
jag menar att 0013 sa att Dino's guide va bra
Jag gillar idén att skicka ut regler via pm..men då kunde ju admin skicka ut Dino's Guide! den e ju bra..men hur många läser en så gammal tråd..?
Mm.. Men du är inte ny ;)..Jag läsar alla viktiga meddelanden
ne men dt är ju bra att hålla sig uppdaterad :)
Jag tog upp detta för ett halv år sen..
Admin skulle tänka över det..
Undrar om han fortfarande gör det.....
Jag tycker detta är väldigt bra asså!
Nej,men jag menar,nån sa "Hur många är det som läser den då"(Ness~ @ 06/09-2004 19:31:54)Jag läsar alla viktiga meddelanden
Mm.. Men du är inte ny ;)..
Därför svarade jag att jag läser alla viktiga meddelanden
Jag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här.
Respekt åt admin ;) (fattar du?)
Jag menar ju att det ska vara fler som läser dem!... Och såna som du som skiter i reglerna i början gör ju det bara svårare.Jag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här.
läser alltid reglerna skriver oxå ut dm och tejpar fast dem på skärmen
börjar bli tjockt med paper på skärmen nu
nåra orkar knappast läsa.
varför inte att när man registrerar sig att det står liksom var vänlig och läs igenom reglerna först. och om man inte gör det så får man skylla sig själv att man fick en varningJag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här.
Har inte änns läst Fuska.se's regler, alla regler är ju nästan likadant, *Slutar skriva och kolla på sina varningar* Öööh.. aa, alla sidor har väl NÄSTAN likadana regler :)
Då borde du väl göra det nu?