💬
Logga in
Fuska.se

Curse Of Monkey Island

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hallå är det nån som vet hur man kommer igenom rabatten mellan husen för att komma till danjer cove?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #2

vart får man en reservations slip till restaurangen från så man kan bjuda honom på tuggumi. och hur ska man lyckas ta en handduk från han man inte får bli medlem för, handdukarna är ju bara för medlemmar...

du behöver en sax. leta högt, inne någonstans så hitar du den.

Bry dig om ditt andra problem så kommer lösningen till det första. För det andra måste du in på resturangen.

Nivå 0 · Nykomling

Ställ gärna alla dina frågor om Monkey Island i samma tråd.

*slår ihop*

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

tsck för det men hur ska man få kapten rottingham ur stolen så jag ev kan nå saxarna? har provat alla grejjer jag har men inget funkar, det enda jag kan säga till honom är att sitta ner för länge kan vara ohälsosamt?...

byt ut 3:e och 4:e bokstäverna i tuche mot p. Då får du vad han får ha efter att du skrattat! Tips: Teatern

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

tack tack... fastnar ju hela tiden nu... hur ska man lyckas besegra haggis i pinnkastning för man kan ju bara åka upp i stolen 2ggr sen säger han ifrån...

10 Sep 2004

Om han måste leta upp något, så går han. Vad ser du som du kan ta från stolen?(andvänd fötterna)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

här kommer ännu ett problem... kapten blondskägg kommer ju på mig hela tiden med guld tanden och hans kök kommer jag ju inte in i där han antagligen tappat sitt medlemskort till cabana beach...

om han inte kan hitta den på dig, så kan han inte ta den Tips: helium, m-kaka + k*

Nivå 0 · Nykomling

nej vet inte

Nivå 0 · Nykomling

skulle vilja veta

Nivå 0 · Nykomling

Vad menar du...

helium + tuggumi

det efter kommat var ett annat tips

kaka+mat

Man kommer aldrig in i hans kök.

Nivå 0 · Nykomling

Äääh, det var såå länge sen jag spelade MI3. Men om du behöver hjälp med något av dom tre första MI-spelen så kan du skicka PM för jag kan dom utantill och baklänges.

11 Sep 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

hallå hur fasen ska man lyckas ta en handduk från cabana boy och kunna snärta honom de är ju bara för medlemmar och kommer man någonsin kunna slå haggis i pinn-kastning????????

visa honom ett medlems kort så kan du ta handdukarna

För att slå haggis måste du fuska i tävlingen. Det finns gummiträd...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

jaha men några medlemskort har inte jag sett nånstans och jag har finkammat allt utom skeppet och fortet... då måste man laga båten med ....? och laga bron med ...? och hugga ner gummiträden med ....?

12 Sep 2004

Rom duger som sprängemne, för att hugga ner trädet.

Du lagar aldrig bron.

Du behöver klister och en kakformad gummi plugg för att fixa båten.

Prova Blondbeards kakor. Maskarna är hungriga. Ge dem mat.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in