💬
Logga in
Fuska.se

Iq-test För Den Troende Smarte

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

klickade här och där och fick 110 ganska svårt för att det är engelska också

Nivå 0 · Nykomling

det finns inga IQ test som definitivt kan fastställa din IQ

Nivå 0 · Nykomling

Fick 100 gjorde hälften seriöst, resten klickade jag bara på nått.

21 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

Fick 106, fast fattande inte vissa frågor. Så ja gissade ibland.

22 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

fick 97 <_< men jag e inte så bra på engelska så jag fatta typ inget ;)

Nivå 0 · Nykomling

Man kan inte se detta som ett IQ test som kommer funka. För det första så är det på engelska vilket höjer IQ-nivån på detta test ganska mycket, som jag inte tror test-skaparen hade tänkt på. För det andra så kan man inte fastställa en IQ-nivå med ett internet test , som redan sagt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man kan inte se detta som ett IQ test som kommer funka. För det första så är det på engelska vilket höjer IQ-nivån på detta test ganska mycket, som jag inte tror test-skaparen hade tänkt på. För det andra så kan man inte fastställa en IQ-nivå med ett internet test , som redan sagt.

Det är ju en engelsk sida, så inte så konstigt om IQ-testet är på engelska. Fast de sant att man inte kan mäta sin IQ på ett internet test.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju en engelsk sida, så inte så konstigt om IQ-testet är på engelska. Fast de sant att man inte kan mäta sin IQ på ett internet test.

Menade att den som gjorde testet har ansett att bara de som har engelska som modersmål eller kan det flytande ska anta sig testet. Blir konstigt om en Svensk gör testet.

110

:P Fattade dom flesta frågorna men inte dom med "hexagon" osv...

23 Dec 2007

.

Senast ändrad:

24 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

136

Nivå 0 · Nykomling

Jag fick 125 IQ...

31 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Vill ni ha reda på eran IQ ska ni knappats göra ett engelskt test. Prova typ Mensas provtest eller något.

gör illustrerad vetenskap, fick 115 där

Gjorde Ungdomsmensan när jag var 12. DÅ hade jag rött på 14 av 17, slog min fyra år äldre syster med 3 rätt. Har glömt resultatet, men det var högt för en 12åring

Nivå 0 · Nykomling

orkar inte xD

1 Apr 2008
Bra IQ-test
Nivå 0 · Nykomling

På IVs test fick jag 126,6.

Nivå 0 · Nykomling

På detta test fick jag 128 men jag pallade inte alla uppgifter för de var så j*vla tråkiga -.-

Illustrerad Vetenskap's var ju om möjligt ännu tråkigare >_>

EDIT: Gjorde IHIQS's test också men hände inget när jag var färdig. Congratulations! You have finished the test.... Inge resultat...

EDIT2: Fick 124 på IVs

EDIT3: Mensas 126. Så både genomsnitt och median på 126.

EDIT4: De som är någorlunda smarta postar sitt resultat. De är dumma orkar inte göra för att de vet att fe inte kommre att få bra och de som är smartast orkar inte göra för att de vet att det inte stämmer och att det ändå inte spelar någon roll.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in