Nån som vet när ett nytt mario spel med bowser kommer??
för det mario spelet till gc e tråkigt!
kan där inte kom ett nytt roligt :mrgreen:
Nån som vet när ett nytt mario spel med bowser kommer??
för det mario spelet till gc e tråkigt!
kan där inte kom ett nytt roligt :mrgreen:
det ska komma nåt som heter mario 128
har också hört det att mario 128 ska komma men jag vet inte när......
mmm...såg jag rätt så var det på typ pricerunner.com eller nån annan sida...
asså haaallååååå den där nyheten om mario128 va en visning på E3 2001 för att visa (vilket betyder att nyheten är över två år gammal) gamcubes kapasitet och de har aldrig sagt att de skulle bli nått spel :roll:
har inte hört nåt om nåt mario 128
fast det finns ett minispel på ssbm som heter så
har inte hört nåt om nåt mario 128 Men den är tråkig!fast det finns ett minispel på ssbm som heter så
Jag tror inte det kommer något nytt, men det kommer ju annat om Mario och Bowser som är intressant.
har inte hört nåt om nåt mario 128 Men den är tråkig!fast det finns ett minispel på ssbm som heter så
Jag tror inte det kommer något nytt, men det kommer ju annat om Mario och Bowser som är intressant.
som vadå??
ett spel där man kan va antingen den goda sidan eller den onda som i sonic adventure 2(ironi)??
Nja, i Marioparty 5 slåss dom. De kanske gör det i det nyaste Mariogolf, och andra sådana spel.
Nja, i Marioparty 5 slåss dom. De kanske gör det i det nyaste Mariogolf, och andra sådana spel.
okej.
jag trodde du men att bowser skulle få ett eget spel
Ja du. Det hade ja vart kul. Men han passar inte så bra in som Superhjälte som Mario och Luigi.
jag kan riktigt se när han försöker hoppa förbi ett hål eller komma ned i ett warp rör
Vem har sagt att Bowser är en Superhjälte? Ingen! Han är isåfall en Superbov. Det kanske kommer ett spel där man är bowser som ska försöka förstöra saker och undvika att bli tagen av mario som är lagens långa arm. :D
jag tror inta att det kommer
Ja, det kan ju vara ett spel, men det kommer nog inte ut.Vem har sagt att Bowser är en Superhjälte? Ingen! Han är isåfall en Superbov. Det kanske kommer ett spel där man är bowser som ska försöka förstöra saker och undvika att bli tagen av mario som är lagens långa arm. :D
Knappast lol
Det kunde ha varit ett spel, men det finns inte. Så vad faan ska du säga så för?Knappast lol
hoppas de kommer något sånt.typ som ett barnvänligt GTA
Vadå typ springa runt i en stad, och Toad kör i varje bil.
typ,men att man typ väljer mellan dom onda gubbarna och gör som uppdrag.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in