💬
Logga in
Fuska.se

Knight Online.

49 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Började köra det imorse. Är typ på lvl 9.. Jädra warewolfes dödade mig 3 gånger..

Nivå 2 · Novis

vad heter du på det då? kan kanske hjälpa dig några level

Nivå 5 · Fuskare

Heter k3ng4. Är på den andra servern. Klarade nyss orc-questen. Är man bra eller dålig om man klarar den på lvl 11?

Nivå 2 · Novis

ofta tar man det i level 10.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #25

ok lvl 41 med Priesten nu!! men orka köra just nu... ska spela senare tror jag. en lvl till så har jag 960 hp buff ^_^

Nivå 5 · Fuskare

ofta tar man det i level 10.

Jag var i lvl 10 när jag klarade men blev lvl 11 när jag klarade det..
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27

ok... lvl 9 jag ^_^ haha... själv hjälper jag en kompis o lvla

Nivå 5 · Fuskare

Hoho, det är ju riktigt roligt att hunta werewolfs och orcs!

Nivå 2 · Novis

alla orcs hatar mig i abyss ^^ var 6 st på mig. 1200 damage sammanlagt. tog alla lätt har shards igen. slår 3245 på deruvs

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Kan man sticka till andra städer och grejer på KO?

25 Sep 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #31

jaaa! i Moradon (staden du börjar i) finns det en Tp för Humans och en för Orcs...!

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill gärna sälja lite grejer jag hittade i nåt monsters mage och jag undrar hur högt pris jag ska ta för dom här grejerna:

Prayer of Gods Power, weight: 15.00, req lvl: 45, req str: 85

Stone of life, weight: 0.10

Prayer of grace, weight 0.10

Prayer of love, weight 0.10

Spell of life, weight 10.0, req lvl: 45, req int: 120 *480HP*

Styx, weight 25.00, req lvl 45, req dex: 136.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #33

haha, ja du.. inte mycket ska du veta.. dom där grejjerna droppas av nästan alla monster.. tyvärr men allt det där är inte värt så mycket, Stone of life kan du sälja för 3.333 k i stores men i /merchant läge kanske 30 k.. lvl 42 nu! 960 Hp buff! och Nån attk Spell Harsch´, e den bra Filip?

Nivå 5 · Fuskare

Blö, idag har jag haft grymt bra tur. Jag är på lvl 16 nu!

Nivå 2 · Novis

haha, ja du.. inte mycket ska du veta.. dom där grejjerna droppas av nästan alla monster.. tyvärr men allt det där är inte värt så mycket, Stone of life kan du sälja för 3.333 k i stores men i /merchant läge kanske 30 k.. lvl 42 nu! 960 Hp buff! och Nån attk Spell Harsch´, e den bra Filip?

stone of life=18-19k i merchant. allt annat e bara skit. harsh e väll inflict 150% damage + 100 damage. fick chitin av abyss. (styx e bara för level 45 rouge) prayer of gods power e bara för level 45 priest. prayers a för healing priest

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Ääh, jag kanske vill sälja bra grejer till nybörjare, min stora härskare av världen?

26 Sep 2004
Nivå 6 · Fuskare

Gratis?

Hur lång tid tar det att ladda ner då?? (bredband)

Nivå 2 · Novis

ca 4-5 timmar (servern e dålig att ladda ner från^^)

Nivå 5 · Fuskare

Tog väl ungefär 1 timme för mig att ladda ner. Aja, har gjort en Mage nu också och den är på lvl 12.. Min blade är för närvarande på lvl 21.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #40

ok.. min Priest e lvl 42 än.. har varit i CZ med min clan ,CLAN, dog nång gång men jag dödade en warrior som hade cape! fick 5 Np points :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in