vart kan man köpa ett billigt xbox
Xbox
elgiganten ;)vart kan man köpa ett billeig xbox
ok hur mycket kostar det där ????????
typ 1400 med 2 spel kan vara billigare också det var ett tag sen det kostade så mycket men det är iaf billigast där ;)
Japp!!
Eller en beg-sida!
jag hörde om nåt ställe som skulle öppna...där dom sålde xboxar för, hör och häpna: 799 kr :o
:o o shit vad billligt vet du vad det hette???jag hörde om nåt ställe som skulle öppna...där dom sålde xboxar för, hör och häpna: 799 kr :o
utan spel.jag hörde om nåt ställe som skulle öppna...där dom sålde xboxar för, hör och häpna: 799 kr :o
Det är väll rätt självklart <_<
tja köpte mitt xbox på en ny öppnad affär i upplandsväsby! 799kr slå det ni med 1 hk och 1 spelvart kan man köpa ett billigt xbox
vad hette affären? :o(korvar @ 14/09-2004 00:15:45)vart kan man köpa ett billigt xbox
tja köpte mitt xbox på en ny öppnad affär i upplandsväsby! 799kr slå det ni med 1 hk och 1 spel
pc city
pc city är så j*vla billigt... man kan köpa Driv3r för 249 tror ja
kanske för att dom har öppnings rea
Rätt självklart eller ? Liksom dom skulle ju gå i konkurs annars ;)
hur vet du det då. <_<Rätt självklart eller ? Liksom dom skulle ju gå i konkurs annars ;)
Hur skulle dom få in pengar annars då ? ;)
konkurs kanske är att ta i men dom får nog in mkt pengar nu när dom har öppnings rea för det är riktigt bra priser.Rätt självklart eller ? Liksom dom skulle ju gå i konkurs annars ;)
Min mamma och pappa var där på samma dag som öppnings rean började och dom var tvungna att åka hem för det var så mkt folk att dom inte ens kom in i affären :lol:
dom behöver inte gå i konkurs.Hur skulle dom få in pengar annars då ? ;)
Det sa jag ju alldrig, men om det skulle vara sånna priser hela tiden så lär dom ju inte hålla igång särskillt länge <_<