när jag fick en varning så kunde jag inte skicka inlägg i två dagar varför!!!!
Viktigt
Man blir avstängd en stund så man har tid och läsa reglerna och tänka igenom sitt brott
Och sluta starta trådar hela tiden kolla fuska´s regler,där står det mesta
Va??!! Det visste inte jag. Märkte inte att det hände mig. Alltså, jag märkte att jag fick en varning, men inte att jag inte kunde posta inlägg på två dagar.Man blir avstängd en stund så man har tid och läsa reglerna och tänka igenom sitt brott
okej då tänker jag aldrig göra det
fick bara ett 24 timmars straff för att läsa igenom reglerna
beror väl på vad man gjort
Göra vad?okej då tänker jag aldrig göra det
bryta mot regel, tror jag... :mellow: :wacko:(Rumiko @ 14/09-2004 16:23:53)okej då tänker jag aldrig göra det
Göra vad?
Om du aldrig tänker bryta mot någon regel, varför skriver du då i fel forum hela tiden? Bara undrar...okej då tänker jag aldrig göra det
dt är nog vääääldigt många som undrar dt....
admin har en såndär kontroll pannel som han styr forumet med.(Rumiko @ 14/09-2004 10:02:03)Man blir avstängd en stund så man har tid och läsa reglerna och tänka igenom sitt brott
Va??!! Det visste inte jag. Märkte inte att det hände mig. Alltså, jag märkte att jag fick en varning, men inte att jag inte kunde posta inlägg på två dagar.
Att man får en varning har inget att göra med att man inte kan skriva inlägg.
admin kan när som helst göra så att en medlem inte kan skriva inlägg på en viss tid
utan att varna medlemen
Okej, då fick jag inte det straffet trots att jag fick en varning. Känns skönt att veta att admin inte var SÅ arg på mig. ;)(goku_ssj @ 16/09-2004 12:51:46)(Rumiko @ 14/09-2004 10:02:03)Man blir avstängd en stund så man har tid och läsa reglerna och tänka igenom sitt brott
Va??!! Det visste inte jag. Märkte inte att det hände mig. Alltså, jag märkte att jag fick en varning, men inte att jag inte kunde posta inlägg på två dagar.
admin har en såndär kontroll pannel som han styr forumet med.
Att man får en varning har inget att göra med att man inte kan skriva inlägg.
admin kan när som helst göra så att en medlem inte kan skriva inlägg på en viss tid
utan att varna medlemen
på mig var dannie arg....
det var han också på mej i början av min karriär påpå mig var dannie arg....
fuska.se, han gav mej 1 varning för personligt påhopp och den adre för spamm.
intressant eller....
vill du verkligen att alla ska veta dt....
va förut när jag fick en varning blev jag inte avstängd.Man blir avstängd en stund så man har tid och läsa reglerna och tänka igenom sitt brott
som sagt dt beror väl på vad man gjort