Hoppa till innehåll

Anime/manga


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

(0012 @ 17/09-2004 20:51:40)

Jag tycker att det är tråkigt att Sverige bara tar in manga/anime som är som one pice och dragonball, Det finns så mycket bättre än den sorten! ;)  :D

vad snackar du om Anime tar dem aldrig ut.anime är manga som visas på tv.Dragonball är den sorten som dem inte tar ut mycket.dem borde få ut GT förlänge sen.plus dem avslutade med att ta ut anime i tv.

Sverige har fått MÅNGA importerade Mangor, också Animeér. Om ni bara tänker på dubbade mangor och animeér på svenska så har Sverige fått in lite. Men det finns massvis med Mangor, icke dubbade på Svenska som har Importerats till Sverige från bla. Amerika som dubbat dom på engelska.

 

Och enligt min åsikt så är dubbning fult. =P

 

Så Sverige har tagit in mycket Anime och Manga...tex. vissa butiker i Sverige har flera bokhyllor med olika Manga serier.över flera hundra titlar.

 

:bah:

 

:bah:

 

:bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kan dom tycka Dragonball e våldsamt? Jag har läst när Son-Gohan skulle döda Cell..men det va inte våldsamt utan bara häftigt å intressant..åldersgräns? töntigt! <_<

Jag har alltid viljat kunna rita manga,det e så coolt!

tror du det ska vara våld hela tiden ibland är det blodigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Åldergräns till manga?? D larvigaste ja hört :D , säkert såna där pensonerade gamlingar som tycker att världen e jättevåldsam!!

presis det är typ i alla serier blodigt dem tror det ska vara blommor hela tiden <_< .men det är ju blodigt när Neru tar av egna handen sen kommer den en massa blod så läcker den ut igen.Hmmm Manga för sex ja det brukar finnas sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...