Hoppa till innehåll

Anime/manga


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker det är dåligt att inte sverige tar ut så mycket Manga/Anime jag fattar inte varför nåra påstor att nåra av Anime/Manga är våldsamt såg att dragonball i webbhallen var åldersgräns 15 ÅR och Nåra 11 år och nåra 12 år.tycker dem borde ta ut mer anime/manga tycker sverige är fjantiga när dem inte tar ut de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ens sätta åldersgräns på dragonball???? Jag tycker att det borde passa för både yngre och äldre!!!! Fast för mig spelar det ingen roll för jag gillar inte den sortens manga!!!! ;)

dragonball är mycket blodig .i Dragonball Z när dem möter cell är det blodigt och köttit.i GT också
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min mamma såg i en afisch att i stockholm är det Manga och anime Museum hon såg One-Pice på afishen dragonball och olika sorters manga jag hoppas GT släpps till sverige.ja med sverige brukar inte ta ut Anime som Dragonball när det är våld.

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

Jag tycker att det är tråkigt att Sverige bara tar in manga/anime som är som one pice och dragonball, Det finns så mycket bättre än den sorten! ;) :D

japp det finns bättre anime & manga som NARUTO!hoppas dom inte tar in den serienpå nån svenska kanal.f*n vad dåligt dubbad den skulle vara :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är tråkigt att Sverige bara tar in manga/anime som är som one pice och dragonball, Det finns så mycket bättre än den sorten! ;)  :D

vad snackar du om Anime tar dem aldrig ut.anime är manga som visas på tv.Dragonball är den sorten som dem inte tar ut mycket.dem borde få ut GT förlänge sen.plus dem avslutade med att ta ut anime i tv. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...