Jag vet att detta spel är ett barnspel, men jag kom över den o undrar om någon spelar den och om det finns fusk till det.. mvh dklennarth
Quest64..
kan du översätta engelska till svenska:
här finns lite fusk: http://www.gamewinners.com/n64/Quest64.htm
Tack, men jag hade hoppas på att någon här hade spelet den o kunde säga vad de tyckte samt veta lite om spelet.. Hm, jag har dubbelt av detta spel, så jag kanske kan sälja den ena.. Den är USA-import?! mvh dklennarth
då måste man väl ha en sån dära adapter.. (en svart liten sak man sätter in spelet i..?) eller
:) den följde med när jag bjöd på spelet på Tradera, den auktionen var kanppast ingen som bjöd på.. mvh dklennarth
jaha...dåså..det var uju ett litet plus för såna kostar runt 300:- om den inte är "fastklistrad" i spelet..(asså om den inte går att ta bort.)
Hej, det var ingen kartong till de båda spelen o inte manual heller, så jag betalade kanske c.a 200:-, men det var ett tag sedan.. mvh dklennarth
då var det ett Minus...jag köper aldrg spel utan kartong...
Näpp, inte minus här inte.. Jag har spelet med org.kartong o manual + en till som är utan dessa saker.. Jag fick den på köpet så att säga, så den behåller jag allt.. :)
vadå...fick du 2 Quest 64 + en kartong till den??
Hej, nej.. Jag fick 2st spel varvid Quest64 var med och war gods allt utan kartong o manual, men jag har spelet Quest64 som jag hittat på Internet med kartong o manual och jag kanske förklarade knäppt, men den med kartong behåller jag.. Har du spelet?? Quest64, menar jag??
Quest 64 vad är det?
Varför inte lägga in denna i "Köp & Sälj"?
[Kan vara intresserad]
Quest 64 är ett RPG, men det kan vara som Zelda lite.. Spelet är bara spelet utan manual o lådan.. Den är från USA, så du behöver adapter till den som jag hittade samtidigt som jag köpte den, men jag har inte kollat den hur den fungerar.. Ok, jag sätter ut den o War Gods på Köp/Sälj nu, så får jag se om får dem sålda..
Ok
jag har inte Quest 64 men däremot har jag Wargods....vem brukar du va mest..jag gilllar mest Anubis och woodo...
Jag har spelet, men inte testat det ännu.. Jag håller på med Dynasty Warriors 4 i stället, men jag ska kolla spelet senare..
finns det till N64??
0014, du ger väl bort dina poäng? Du har ju så många inlägg och så lite poäng! Åter till ämnet, du dklennarth har du tänk något pris på spelet eller convertern?
Ja, jag kan sälja det för 150:- eller är det för mycket?? Du får Wargods
också, men adaptern behåller jag själv!!
0014, du ger väl bort dina poäng? Du har ju så många inlägg och så lite poäng! Åter till ämnet, du dklennarth har du tänk något pris på spelet eller convertern?
Opps...Adapter Convertern är viktig..Är dom sällsynta sådana? Quest64 är det sällsynt?? Skick? Om du har MSN Messenger så adda [email protected] det är jag! Då kan vi snacka affär där istället! Vissa kan bli irreterade här på fuska!