ni kan väl fortsätta i "köp och sälj/köpguiden" forumet??
Quest64..
Hej, adaptern är svår att hitta, o spelet också.. Men den jag har är ju utan kartong o manual, men vi kan ta det på köp/sälj o fortsätta samtalet där..
kOLLA PÅ TRADERA...DE SÄLJER SÄKERT ADAPTERS... MEN ÅTRERIGEN...TA DET I KÖP OCH SÄLJ-FORUMET
Hej, jag har spelet Quest64 till salu på köp/sälj, så jag har sagt att vi ska fortsätta där :)
Okej... =)
Vill du köpa spelet, så behöver en adapter till den.. Jag har inte testat min, men fungerar den bra, så behåller jag den, för den kostar mellan 195:- o uppåt.. Ok, du kan också titta på köp/sälj om du har spel till salu kan du maila mig.. Jag söker MÅNGA spel.. även till N64 också..
vilka då??
Kolla på köp/sälj under inlägg spel sökes, där hittar du spel som jag söker efter o det är inte lite heller..
okej...
vad e quest64 för spel, aldrig hört talas om, kan du berätta lite om det
enlight honom är det ett slags barnspel...
[Det är ett rollspel, som lite av Zelda o Link. Jag ska börja spela det o då kan jag berätta lite mer.. Jag säljer Quest64 på köp/sälj o har du en adapter så kan du spela det, då det är från USA..
va e zelda o link med?? det e det väl inte...
Nopp, Zelda o Link är inte med, men spelet är som Zelda o Link. Vet ej om det är ett barnspel eller inte, men jag ska kolla det o återkommer när jag vet mer..
http://www.n64europe.com/graphics/quest4.jpg
en screenshot
http://64.95.118.51/images/opti/ee/3b/gameSoftwareAllN64Quest_64-resized200.jpg
fodralet
Spelet verkar roligt ser jag..:) Jag lovar att spela det o sen komma tillbaka o säga vad jag tyckte.. Jag håller på med andra spel just nu som Dynasty warriors XTREME legends 3 och Mario Party 4, så det andra spel får vänta ett tag..
det sen barnsligt ut tycker jag, dklennarth, sluta prata gamecube i n64 forumet!
han pratar väl inte gamecube....eller vänta mario party 4 finns väl till gamecube...jag håller med Banjo kazooie, sluta prata om GCN
Är du blind eller ser du dåligt?? Bilden du ser från en annan är från Nintendo 64 o inte Gamecube!! Quest 64 är alltså inte spel från annat än N64
det sen barnsligt ut tycker jag, dklennarth, sluta prata gamecube i n64 forumet!
Jag sa bara att jag höll på med andra spel o ska snart börja spela Quest64..Vad är för fel att jag att jag håller på med andra spel o att jag ska testa spelet Quest64, det är väl inget att hänga upp sig på vad jag gör o inte gör.. Jag startade detta inlägg med att fråga om det var någon som hade spelet o visste något om det :P
jaha!