tja alla XboX fans e det nån som har fable??? jag har det iaf
Fable E Det Nån Som Har?
får det i oktober är det kul?
JA bra som f*n sitter och kör de nu=)
ok det är inte så dåligt som alla säger då? :(
nej knappast
tack så j*vla mkt för jag har nästan bara hört dåligasaker om fable men nu när du säger att det är bra(även fast jag kanske inte litar fullt på nån annan än mig :D ) så kan jag med gott samvete längta efter det
det borde du :D
har du kommit långt? Vad är bra och dåligt med spelet?
ps. Inga spoilers
inget e dåligt ja jag har kommit hyfsat långt
okej är du vuxen?
nopp 12 år 13 i oktober
på spelet :lol:
:D lol den va bra
du missförstår mig jag menade om du var vuxen på splet och då trode du att jag menade på riktigt. Och nu undrar jag om du är vuxen på spelet
aha men på spelet är jag vuxen
Hur i helsike kan du spela när du sitter vid datorn? :huh:, men jaja. Har det spelet släppts? :rolleyes:, trodde det kom i oktober :visslar:. Jahaja, nej det har jag inte i sånna fall.
min xbox och data är i samma rum och jag har en chippad xbox så jag har ladda ner det
har klarat det 2 ggr
Ja det släpps la då, fattar inget :huh:Hur i helsike kan du spela när du sitter vid datorn? :huh:, men jaja. Har det spelet släppts? :rolleyes:, trodde det kom i oktober :visslar:. Jahaja, nej det har jag inte i sånna fall.
HomerSweSimpson sa ju att han hade laddat ner det och att hans Xbox står brevid datorn. Han kan då pausa i spelet och skriva ;)(Halo_Master @ 26/09-2004 19:18:08)Hur i helsike kan du spela när du sitter vid datorn? :huh:, men jaja. Har det spelet släppts? :rolleyes:, trodde det kom i oktober :visslar:. Jahaja, nej det har jag inte i sånna fall.
Ja det släpps la då, fattar inget :huh: