Hoppa till innehåll

Zmm


tomte_nisse
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

du can döda fisken med zora kraften när den hoppar och sen hoppa ner i vattnet och slå den när ligger svimmad och sen går du up igen och gör samma sak

 

ps får du slut på mana så tar du bara pilbågen och du måste vinna hästracet mot de där bröderna. när du vunnit så får du en mask och sen går du och snackar med än gubbe som är uppe på en klippa och sen trollar han dit ett träd tror jag :unsure: och då kan du komma till ikana canyon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gibdo's Mask spegelskölden Elegy of Emptiness har jag inte hur får man dem?

Först ska du ta Gibdo's Mask. Gör så här: I Ikana Canyon finns det en grotta med ett spöke i (det är där uppe). I den grottan, spela Song of Storms för spöket, så fylls floden med vatten. Gå till huset som ser ut som en speldosa. Huset har börjat spela, vilket har fått bort alla gibdos som gick runt huset. Vänta tills flickan som bor i huset (Pamela) går ut och har gått iväg en bra bit. Sen kan du gå in i huset. Gå ner för trappan och fram till garderoben. En mumie kommer ut. Spela Song of Healing för den, så får du Gibdo's Mask. När du har den kan du gå ner i brunnen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OKEJ! nu har jag gibdos mask...

Dom andra då?

 

Och sen en annan fråga vad gör klossarna i början av stone tower som flyger omkring när man ställer sig på knappar och hur gör man för att hålla nere Knapparna?

Du behöver Elegy of Emptiness för att kunna trycka ner alla switcharna. Nu när du har Gibdo's Mask ska du gå ner i brunnen i Ikana Canyon. Prata med gibdona där nere, så får du se vad som händer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...