gillar ni lunar?
Lunar
vad är det????
lunarstorm.vad är det????
mitt svar:
nej
jag gillar inte lunar, därför att dom tar pengar från sina kunder!
Sämmre en fuska <_<
catgirl går det?
Lunar suger...
Lunar e dåligt dom tvingar bara folk att betala en massa pengar!
LUNAR!?MENAR DU LUNAR STRAIN INFLAMES FÖRSTA SKIVA!totalt kung!LR MENAR DU SKIT SIDAN FÖR FJORTISAR???(fjortisar är en lifs stil inte om man är 15 lr 14)
jupp <_<Lunar suger...
han menar inte dinn platta utan menar den där skitsidan... suger potatis... <_<LUNAR!?MENAR DU LUNAR STRAIN INFLAMES FÖRSTA SKIVA!totalt kung!LR MENAR DU SKIT SIDAN FÖR FJORTISAR???(fjortisar är en lifs stil inte om man är 15 lr 14)
Usch. Blää. Jag har en medlem, som jag har total kvaddat. Den heter Lord_Of_Lingonskogen. Kolla mitt krypin! :P
"Lord_Of_Lingonskogen har inte skrivit något om sig själv eftersom han tycker att lunarstorm suger rumpa och påstår sig själv ha ett liv"
Så står det!
:P haha:PUsch. Blää. Jag har en medlem, som jag har total kvaddat. Den heter Lord_Of_Lingonskogen. Kolla mitt krypin! :P
"Lord_Of_Lingonskogen har inte skrivit något om sig själv eftersom han tycker att lunarstorm suger rumpa och påstår sig själv ha ett liv"
Så står det!
Lunarstorm? Den fjortisöverfyllda skitsidan som absolut INTE är bra alls? Jag hatar den.
jag säger bara en sak;ORKA MED LUNAR!!!!!
bra sagt! på mitt krypin står d om du vill veta Mattiman_93s så bör du nog skita i lunar o skaffa ett liv! O jag har skickat dom som gjorde lunar att deras sida suger potatis! :Djag säger bara en sak;ORKA MED LUNAR!!!!!
Lunar suger men det är ända stället som jag kan snacka med mina gamla polare! :D
att det suger är det minsta man kan säga
Okej, många har sagt att Lunar suger. Exakt VAD är det som är dåligt?
är man stolt övet denna mening så är man en som su... mestLunar suger men det är ända stället som jag kan snacka med mina gamla polare! :D
men vad är det för nåt
jag gillar det....