Usch... :(
hämskt :cry: att komma ner i avloppet och se ett lik hänga i taket....
Usch... :(
hämskt :cry: att komma ner i avloppet och se ett lik hänga i taket....
Hur smarta kan de rörmokarna ha varit då....de måste väl ha sett själva att kvinnan hade varit död länge. Knappast troligt att de skulle ha blivit misstänka för det mordet.och på ungefär 1920-talet så var det en tysks fröken som var fröken i vår skola som hade ungar som hadde dött i krig och då tog hon självmord genom att hänga sig själv i skolans rörsystem(före detta vind men dem tog dit en massa rör för så många toaletter byggdes i skolan) och ungefär 50 år senare så skulle två rörmokare gå och laga en läcka i det rörsystemet och då hittade dem kroppen men sem var rädda att polisen skulle tro att det var dem som hade dödat henne så dem gömde kroppen i en stor låda där vid rörsystemet och för ungefär 10 år sedan så hittade man kroppen.
Hur avled han??
Han fick ju Körtelfeber <_<
En i 11:an i min skola sa det
:cry:
Det har inte hänt oss.. men en i våran klass mamma dog i kanser... han e ganska deppig
:wacko: :mellow: men vår förrförrförrförra rektor de sägs att han gjorde självmord för att alla lärare klaga på honom. HALLÅ han kunde ju tänkt sig lite för..
ta självmord bara för att alla skäller på en?
så har jag de oxå men jag lever och frodas ändå
En tant hadde blivgt nersparkad av nån igår,
vet itte hur det gick för henne men hoppas att hon itte avled.
Hatar såna som ger sig på gammlingar.
( tycker heller itte om när unga avlider )
*j'kligt förbanad* :angry:En tant hadde blivgt nersparkad av nån igår,
vet itte hur det gick för henne men hoppas att hon itte avled.
Hatar såna som ger sig på gammlingar.
( tycker heller itte om när unga avlider )
vilka jäklar e de egentligen som gör såna saker!?
de är jö omännskligt! :angry:
Det går rykten om att den på vår skola mobbades till döds för 10 år sen.
mobbades till döds? :huh:
vem blev mobbad till döds BlueFox_Girl?
läs istället ;)vem blev mobbad till döds BlueFox_Girl?
Misshandlad eller Självmord Troligenmobbades till döds? :huh:
Nej nej nej, han drunknade i orden som flödade ur deras små munnar... jag skulle tippa på självmord beroende på hur gammal personen var.
Ingen har nyligen dött på min skola men jag har hört talas om en 9 som dog i leukemi när jag gick i trean. Däremot så var det en pappa med sin son som blev överkörda vid ett gångställe utanför mitt hus. Precis utanför mitt hus. Polisen har ritat vita konturer på marken så utgången kan ju inte ha vart så posetiv.
Sen har vi mina vänner som skär sig i handlederna. En dag kanske de bara inte kommer till skolan och ingen får reda på någonting... usch! Hemska tanke... :(
Öööh... Vem snackar du om?
Jag? Om snubben som mobbades till döds! Läs hela tråden...
Ja men vi snackar ju om många här
För 10-15 år sen så var de en kille som sköt sin lärare med saltgevär i ansiktet. Lärarn dog inte men han fick ansiktsskador. Sjukt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in