💬
Logga in
Fuska.se

Är Super Nintendo..

19 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

är super nintendo bra kanske ska köpa det :lol:

Nivå 2 · Novis

mm den e bra, spelar mycket mer på den Nu än min n64, har mycke roligare spel

och är mycket roligt, köp de!!

25 Sep 2004
Nivå 5 · Fuskare

super nintendo äger ju hur mycke som hellst om du köper det ska du köpa super metroid och Yoshis island 1 och 2

2 Oct 2004

ta det

3 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

Jag tycker det är jättebra. Donkey Kong-spelen (har 3 st) är jätteroliga, Zelda a Link to the past är också en favorit och så Supermario och Supermario World. Jag kan rekommendera dig att köpa Supernintendo.

12 Oct 2004
Nivå 1 · Novis

dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;)

13 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

SNES är den bästa konsollen som nånsin släppts. No dout.

14 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8

Vet inte än kaske har råd nu men kaske?

Nivå 3 · Lärling

Det går väl inte att köpa en ny Super Nintendo. X.x Du måste skaffa en begagnad isåfall..

Om du hittar en så köp den det är värt den.

Senast ändrad:

17 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

Om du köper den så köp super mario allstars!

19 Oct 2004
Nivå 4 · Lärling

bestäm sjjälv gc hardu lr!! JEPP DET har du men har du gameboy advance finns 8 n4es spel till den!

SNES Har några bra spel TE.X Mario,Turtles,Megaman,YOSHI,och Donkey kong.

24 Oct 2004

Det är skit kul, men köp inte det, det är för gammalt.

17 Nov 2004
Nivå 5 · Fuskare

Det spelar väll ingen roll om det är gammalt, jag spelar på mitt fortfarande O.O

19 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

Aaa köp den den e bra = )

Senast ändrad:

1 Mar 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det  ;)

Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA,

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det  ;)

Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA,

10 Aug 2005
Nivå 7 · Fuskare

Dubbel posta inte.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Du har rätt :)

Jag tycker att du ska köpa en snes. Vem bryr sig om åldern? Huvudsaken är väl att du har roligt om du köper den.

Nivå 2 · Novis

köp den!!! om jag hade det skulla jag spela varje dag men har bara en emulator på datan inget roligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in