är super nintendo bra kanske ska köpa det :lol:
Är Super Nintendo..
mm den e bra, spelar mycket mer på den Nu än min n64, har mycke roligare spel
och är mycket roligt, köp de!!
super nintendo äger ju hur mycke som hellst om du köper det ska du köpa super metroid och Yoshis island 1 och 2
ta det
Jag tycker det är jättebra. Donkey Kong-spelen (har 3 st) är jätteroliga, Zelda a Link to the past är också en favorit och så Supermario och Supermario World. Jag kan rekommendera dig att köpa Supernintendo.
dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;)
SNES är den bästa konsollen som nånsin släppts. No dout.
Vet inte än kaske har råd nu men kaske?
Det går väl inte att köpa en ny Super Nintendo. X.x Du måste skaffa en begagnad isåfall..
Om du hittar en så köp den det är värt den.
Om du köper den så köp super mario allstars!
bestäm sjjälv gc hardu lr!! JEPP DET har du men har du gameboy advance finns 8 n4es spel till den!
SNES Har några bra spel TE.X Mario,Turtles,Megaman,YOSHI,och Donkey kong.
Det är skit kul, men köp inte det, det är för gammalt.
Det spelar väll ingen roll om det är gammalt, jag spelar på mitt fortfarande O.O
Aaa köp den den e bra = )
↗ till inläggetdom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;)
Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA,
↗ till inläggetdom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;)
Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA,
Dubbel posta inte.
Du har rätt :)
Jag tycker att du ska köpa en snes. Vem bryr sig om åldern? Huvudsaken är väl att du har roligt om du köper den.
köp den!!! om jag hade det skulla jag spela varje dag men har bara en emulator på datan inget roligt