💬
Logga in
Fuska.se

Bra jul sånger!

64 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Melodi: Natten Går Tunga Fjät

Katten går tunga fjät

Runt gård och stuvning

Kring jord som stoln förlät

Hönorna ruvar

Då i vårt mörka snus

Stiger med tända ljus

Sankta Lussebulle

Sankta Lussebulle (x2)

Katten var stor och dum

Nu hörs det svingar

Från alla tysta flum

Snus som av fingrar

Se på vår tröskel står

Svartbränd med eld i hår

Sankta Lussebulle

Sankta Lussebulle (x2)

Gasen skall flykta snart

Ur mänsko'rs magar

Så hon en underbar

Rätt till oss lagar

Maten skall åter ny

Stiga ur vårat spy

Sankta Lussebulle

Sankta Lussebulle (x2)

Bra va? Jag har själv skrivit den.

Nivå 1 · Novis

jag vet en: Tänd Filip o låt han brinna! låt aldrig Andreas hinna.. tänd Filip för ondskan! :D . Kom på den av: Tänd ett ljus o låt det brinna...

Nivå 11 · Veteranfuskare
det sista rimmade ju inte :S

Det skulle den inte. Det är inte "Tänd ett ljus".

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
man får inte skriva så. du är anmäld

Du bryter själv mot en regel när du säger att någon e anmäld låt modsen ta hand om det istället!

Nivå 5 · Fuskare

hje tomte gubbar ladda vapen vi dödar tomten med vapen med lite knark vi leva här me mycket sprit och tomte vin. hehe dålig va kom på den på 1 min

den var ju tråkig....

Nivå 2 · Novis
Ser du stjärnan i det blå, ta en sup så ser du två, tar du mera ser du flera i... det blå..
Är den inte Ser du stjärnan i det blå, ta en sup så set du två, drik dig full så ser du tre sen ser du inge mer
Nivå 3 · Lärling

Öh? Ingen aning.

Nivå 5 · Fuskare

han kanske glömde och en liten ramsa nisse nasse nisse nasse lajban hehe dålig va

30 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

jag kan en som min kompis kom på...tänd ett ljus och låt det brinna låt bara hockeyn försvinna

Nivå 2 · Novis

Hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner, Rektorn skriker hämta vatten, barnen Bara hämtar mer bensin, mitt i röken sitter fröken käkar pigelin och driker vin stackars fröken dog i röken lalallalalalaa

Nivå 0 · Nykomling
jag vet en: Tänd Filip o låt han brinna! låt aldrig Andreas hinna.. tänd Filip för ondskan! :D . Kom på den av: Tänd ett ljus o låt det brinna...

Vem är Filip? Vem är Andreas? Precisera dig lite mer, tack!

Nivå 5 · Fuskare

Vi spränger ett hus i advent, Det mördar den som inne är.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #54
visste ni att jultomten kommer på hjul :lol:

Den var bra kom på en historia:

Ett barn: Viste ni att tomten kom på hjul?

Ett annat barn: Nä jag trodde han kom på släde!

31 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

Hej tomtegubbar snatta droger, men låt godiset vara. En liten tid, vi snatta hära, vi tog så mycket vi kunde bära. Hej tomtegubbar sniffa upp de, o fy f*n, dom vart höga. Usel va? Kom på den nu...

Nivå 3 · Lärling

hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!,fröken gråter mera och mera recktorn bara jublar mer och mer!,barnen bara hämtar bensin och rectorn skrattar ihjäl sig!,hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!!!,den kom jag på på ca 20sec!!!!,jag tycker det är synd att det inte hännt!!!!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling

Vem är Filip? Vem är Andreas? Precisera dig lite mer, tack!

Jag tror han menar de i filmen "Ondskan".

hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!,fröken gråter mera och mera recktorn bara jublar mer och mer!,barnen bara hämtar bensin och rectorn skrattar ihjäl sig!,hela skolan står i lågor hoppas hela skiten brinner ner!!!,den kom jag på på ca 20sec!!!!,jag tycker det är synd att det inte hännt!!!!!!!!!!!!

Det tycker du inte när du måste gå längre till den närmaste skolan

(dutrode väll inte att man slapp skolan bara för att en skola brinner ner)

Nivå 3 · Lärling

Det tycker du inte när du måste gå längre till den närmaste skolan

(dutrode väll inte att man slapp skolan bara för att en skola brinner ner)

men han/hon som bestemt att man måste bli mobbad (gå i skola) i 9 år + 1 år i förskoleklass om man nu har det på sin skola..lixom om han/hon vore mig skulle hon ändra på lagen..för jag har visit mobbad i 3 år!!!!!,då fattar du att jag önskar att det händer alla skolor men tebax te ämnet,jag vet hur man ska säga istället för god jul och gott nytt år!,glad påst och trevlig midsommar :lol: :mrgreen:

2 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hej tomte gubbar lagar maten sen tar de tomten i asen

ta upp gevär och skjut den där figuren med röda kläder här

PANG sa det! nu är tomten rödare än vad han var förut

den var väl ganska bra.

Här är en till:

Santa lucia sjänk mig en tia tian var rutten dra mig i tutten

här är fler fast inte julsånger utan bamse

Bamse tramse springer över ängen kåpist snattrar huvet flyger av

armar tarmar ligger där och ruttnar sen så finns det ingen bamse mer

Bamse tramse springer över fältet bazooka skjuter allting sprängdes bort aska paska ligger där och brinner sen så finns det inget slagfällt mer

Bamse tramse springer över ängen fåren kommer i en väldig fart alla fåren sliter av han huvet sen så finns det ingen bamse mer

Roliga??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in