tack!gå in på dn här datorn högerklicka på hårdiskikonen så ska du ta egenskaper då ska du få upp en ruta med datorns prestanda
men jag tror att pc har så mycket plats! :P
tack!gå in på dn här datorn högerklicka på hårdiskikonen så ska du ta egenskaper då ska du få upp en ruta med datorns prestanda
men jag tror att pc har så mycket plats! :P
348 mb ram-minne finns väl inte
är inte 256 mb det största
Är inte 1G störst?348 mb ram-minne finns väl inte
är inte 256 mb det största
vart e spelet billigast?och hur mycke kostar dt där?
utomlands piratkopierat då är det garanterat billigast fast ifall det funkar vet man ju aldrig
prova med webhallen lr cd-wow (cd-wow ligger i hong kong men när jag köpte ett spel därifrån gick det fint)
egentligen frågade jag i vilken butik i Sverige dt finns och vart dt e billigast...
men e inte piratkopiering olagligt?
klart det är man jag svarade vad som är billigast
Jag köpte mitt på Game för 399 kr. Det är nog det billigaste.vart e spelet billigast?och hur mycke kostar dt där?
game som alltid brukar vara dyrast verkar nu ha normala priser
ja, dt e sant! :lol: jag köpte mitt true crime för 299KR! :rolleyes:
men jag tror att 399kr e billigast för i tradition kostar dt ca 450
the sims 2 är ett bra spel men det finns bättre... :D
som vilket då?
singles lr
det är tråkigare än sims 1 enligt mey
hur kan man se ifall man har 800MHz?????Minimikrav för The Sims 2:
Windows 98/2000/Me/XP
Intel Pentium III 800MHz
256MB RAM (384 MB rekommenderas för Windows 2000/XP)
3,5 GB ledig hårddisk
8x CD/DVD
32MB grafikkort med stöd för Transform & Lighting* och DirectX 9.0
Ljudkort med stöd för DirectX 9.0
Höger klicka på "Den här datorn" sedan tar du "Egenskaper" där nere står det.(spiderman2 @ 02/10-2004 19:49:20)Minimikrav för The Sims 2:
Windows 98/2000/Me/XP
Intel Pentium III 800MHz
3,5 GB ledig hårddisk
8x CD/DVD
hur kan man se ifall man har 800MHz?????
Ja, Game har billigast TS2 enligt en liten uppkoll utav mig och en kompis då vi kollat lite affärer osv och såg att Game hade det billigaste priset på 399kr, dock så var priset lite högre i en annan butik där konkuransen va lite lägre.
Och till bortförande utav simmen, det nya med det är, iaf det är en man så blir denna mycket troligen gravid med ett Alien bäbis.
I en affär där jag var i kostade det 399kr men dom skulle höja ett tag efter till 549kr.Ja, Game har billigast TS2 enligt en liten uppkoll utav mig och en kompis då vi kollat lite affärer osv och såg att Game hade det billigaste priset på 399kr, dock så var priset lite högre i en annan butik där konkuransen va lite lägre.
Och till bortförande utav simmen, det nya med det är, iaf det är en man så blir denna mycket troligen gravid med ett Alien bäbis.
tack så mycket nu behöver jag inte vara rädd längre för att först när han sa att man behöver 800MHz så :o trodde jag att min dator inte hade det men nu har jag sett att min dator har 1200MHz(DanniQ @ 02/10-2004 22:34:05)(spiderman2 @ 02/10-2004 19:49:20)Minimikrav för The Sims 2:
Windows 98/2000/Me/XP
Intel Pentium III 800MHz
3,5 GB ledig hårddisk
8x CD/DVD
hur kan man se ifall man har 800MHz?????
Höger klicka på "Den här datorn" sedan tar du "Egenskaper" där nere står det.
DET ÄR FETT KUL
Jag har det och tycker det är jättebra!Men klart att det finns risk för uttråkning.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in