BIZZI Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Jag har precis installerat Neverwinter Nights och när jag ska köra igång det så händer inget. Jag testade att starta det genom autorun där man klickar "Play" eller "DM Play" osv. men så händer inget. Sen testade jag med att gå in i mappen och klicka på själva .exe filen och det är samma där, någon som har någon aning om vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 är spelet brännt???? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Har du gjort hål i skivan?!?!?! :blink: I sådanafall så kan problemet ligga där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Erh, hål i skivan? vartifrån fick du det? När man bränner ett spel kopierar man det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 p.g.a. virus tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 att dt skulle vara virus på skivan är knappast troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Är du säker på att du har den Data som krävs till att spela spelet? Gå igenom noga om du har systemkraven eller gå in på doms hemsida och sen forumet och fråga om hjälp, eller så kontaktar du företaget. Mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Kassa cdläsare hindrar ibland kopiringsskydden från att fungera.(inte för att skydden fungerar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.