💬
Logga in
Fuska.se

Få Slut På Spammare!

56 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 11 · Veteranfuskare

0013, jag syftade inte på någon när jag startade tråden, men jag har nog märkt att du ofta är framme med onödiga kommentarer....men tråden startades i allmänhet, inte emot någon speciell

jaha men alla andra använder iaf mig som en grejs

vad är spammare???är det sånna som skriver om saker länge(tx.l en sak som en annan har skrivit)eller?????????

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spam är bara skit inlägg, som är helt onödiga.

okej,honey monster skriver mycket spam.vart medlem idag

man får aldrig slut på spammare det finns många människor i världen.data-typen om du inte vill ha varningar lyd regler.tror du admin har gjort det här bara för pladder han vill ha ordning på forumet.

Nivå 3 · Lärling

Snälla bråka bara inte, det kommer en massa flashbacks om bråket (she-o-rene) och fusisterna... :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Spam är mass utskick av helt onödiga saker t.ex.:

askfgsdkgbvakJFBkajf

aFBCacsflbsfjbasRGA4375R

ALDFHAkj

Jani fatatr

2 Oct 2004

ja det är det och det är jobbigt med spam

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är extremt jobbigt...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Japp. Hjorde en pokemon guid för att många ska fråga om samma sak.

Nivå 3 · Lärling

Orka.

Nivå 3 · Lärling

Det vore ganska grymt om man gjorde en spammar grupp!

Nivå 3 · Lärling

Eller nja... Det är inte så smart! FÖR TÄNK OM JAG INTE BLIR MED I GRUPPEN!1111!

Nivå 3 · Lärling

Fast då blir någon annan glad... MEN INTE JAG! JAG ÄÄRRR EGGOOOISSSTTTIIIISKSKSKSKSKSK!1111

Fast då blir någon annan glad... MEN INTE JAG! JAG ÄÄRRR EGGOOOISSSTTTIIIISKSKSKSKSKSK!1111

det där kallas spam 4 inlägg i rad.
3 Oct 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #56

jag förelår att en moderator stänger denna tråd nu eftersom det inte är någon vettig diskussion längre

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

jag förelår att en moderator stänger denna tråd nu eftersom det inte är någon vettig diskussion längre

Jepp ;)
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.