jaha men alla andra använder iaf mig som en grejs0013, jag syftade inte på någon när jag startade tråden, men jag har nog märkt att du ofta är framme med onödiga kommentarer....men tråden startades i allmänhet, inte emot någon speciell
Få Slut På Spammare!
vad är spammare???är det sånna som skriver om saker länge(tx.l en sak som en annan har skrivit)eller?????????
Spam är bara skit inlägg, som är helt onödiga.
okej,honey monster skriver mycket spam.vart medlem idag
man får aldrig slut på spammare det finns många människor i världen.data-typen om du inte vill ha varningar lyd regler.tror du admin har gjort det här bara för pladder han vill ha ordning på forumet.
Snälla bråka bara inte, det kommer en massa flashbacks om bråket (she-o-rene) och fusisterna... :(
Spam är mass utskick av helt onödiga saker t.ex.:
askfgsdkgbvakJFBkajf
aFBCacsflbsfjbasRGA4375R
ALDFHAkj
Jani fatatr
ja det är det och det är jobbigt med spam
Det är extremt jobbigt...
Japp. Hjorde en pokemon guid för att många ska fråga om samma sak.
Orka.
Det vore ganska grymt om man gjorde en spammar grupp!
Eller nja... Det är inte så smart! FÖR TÄNK OM JAG INTE BLIR MED I GRUPPEN!1111!
Fast då blir någon annan glad... MEN INTE JAG! JAG ÄÄRRR EGGOOOISSSTTTIIIISKSKSKSKSKSK!1111
det där kallas spam 4 inlägg i rad.Fast då blir någon annan glad... MEN INTE JAG! JAG ÄÄRRR EGGOOOISSSTTTIIIISKSKSKSKSKSK!1111
jag förelår att en moderator stänger denna tråd nu eftersom det inte är någon vettig diskussion längre
Jepp ;)jag förelår att en moderator stänger denna tråd nu eftersom det inte är någon vettig diskussion längre