Jag
bor
i
din
rumpa
;P
Jag
bor
i
din
rumpa
;P
Min pappa är från Irak och han berättade att förr i tiden så blev man slagen av en träplanka fullt med stickor om man misslyckades i skolan.(0012 @ 08/10-2004 09:04:31)Får man spö i skolan i Irak???
det där var förlänge sen.men jag tror att dem brukar dra en i örat.och så men en linjal på händerna.men ähh spelar inte roll om skolan för mig det är mitt hemland min släkt bor där.barn får inte ha långt hår i skolan och killar får inte ha örhängen som dem flästa brukar lägga.traditionen gillar jag inte bara.
he kina,
japan för de har bra anime och manga,
england för de flesta filmerna
och sverige för jag bor där hehe
Sverige gjorde inte cs men det är bästa landet som finns mest eliter i SK världens största clan.Sverige CS landet ;)
Men den var väldigt svag, jag tror han menar jordbävningar som river hus :P Den jordbävningen vi hade fick bara nåra upphängda tavlor att ramla ner typ ..Jo... De tva rju en jordbävning här för e tag sen
Mitt är, även fast jag inte varit där, Australien . Jg älskar Kängurur och resten av det fräcka djurlivet där. Och dem har så cool dialekt där också :)
Annars så älskar jag Sverige såklart ... Ett väldigt underbart land ;)
Och dom e bäst(0012 @ 27/10-2004 00:24:44)Sverige CS landet ;)
Sverige gjorde inte cs men det är bästa landet som finns mest eliter i SK världens största clan.
USA och Sverge såklart! :kung:
SK är knappast världens största clan. har sett flera med många fler medlemmar. sen är de ju inte ens bäst för tillfället. inte inom cs iaf(0013 @ 27/10-2004 10:55:20)(0012 @ 27/10-2004 00:24:44)Sverige CS landet ;)
Sverige gjorde inte cs men det är bästa landet som finns mest eliter i SK världens största clan.
Och dom e bäst
Du jag får guider varje dag om Cs <_< och det finns ett amerikanskt clan som heter Matrix det är USA.s bästa lag och SK vann dem.Heaton och Potti tar hand om alt :)(hanget @ 27/10-2004 14:25:33)(0013 @ 27/10-2004 10:55:20)(0012 @ 27/10-2004 00:24:44)Sverige CS landet ;)
Och dom e bäst
SK är knappast världens största clan. har sett flera med många fler medlemmar. sen är de ju inte ens bäst för tillfället. inte inom cs iaf
Kommer du från Kina?Coolt!D gör jag oxå!vilke land är bäst tycker ni
jag tycker att kina är bäst för jag kommer från kina hehe
Men jag tycker ändå Japan äger!;)
england!
1.Finland 2.England 3.Japan.....37.Sverige(sverige kom så högt beroende på att de pratar svenska precis som jag fast jag nu är Finländare)
↗ till inlägget~^~Japan - animens hemland!
Japan och Grekland, Myep...
var på Kreta när Grekland vann fotbollen förra året..heheh..kunde inte sova den kvällen, det va så mycket liv..
sverige och japan för det är mangan och animens hemland!:)
SVERIGE SVERIGE SVERIGE lite japan för dom gör så coola saker som nintendo=====-----
Honduras, Jamaica, Kuba.
usa, sverige och england :P
Mn 3 top!
1. Svergie
2. Japan
3. USA
↗ till inläggetkan hända. men däremot så var den GANSKa mycke mindre än en vanlig jordbävningJo... De tva rju en jordbävning här för e tag sen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in