💬
Logga in
Fuska.se

Pengar

45 svar · startad

Fråga 1:Hur mycke pengar har ni för till fället?? Jag har nånting 2000. Utan att använda dom.

Fråga 1:Vad skulle ni göra om ni fick 1 miljon?? Ja skulle nog köpt typ alla filmer o alla spelkonsoller o dom bra spelen.

Nivå 0 · Nykomling

1.-500

2.göra något smart med dom

jag hadde 4000:- men jag köpt en air soft

Nivå 0 · Nykomling Bambi

För 4000 spänn?!

Jag har: 500 spänn, hade 1000 men köpte Second sight till GC.

Om jag hade en miljon.. Hmm vene

Nivå 0 · Nykomling

300 Exakt

För en miljoin.. köpt en enen dator och sånt

Nivå 0 · Nykomling
  • Jag har nästan 10 000kr.
  • Jag skulle spara dom för att försäkra min pension. Kanske bjuda min familj och vänner på en resa..
Nivå 0 · Nykomling

2000:- och om jag skulle vinna en miljon så skulle jag nog spara dom tills jag kom på nåt vetigt att köpa.

skulle använt för något smart.har totalt 40 tusen kr i banken och 500 kr.s fickpengar.

Nivå 0 · Nykomling

Just nu har jag något med 400 Kr

om jag hade en miljon skulle jag resa till U.S.A :D

Nivå 0 · Nykomling

Har runt 1000 kronor men jag har både halo 2 och en router att betala :P

hade jag fått en miljon kronor hade jag nog flyttat hemifrån och bosatt mig i japan och glömt allt mitt förflutna och börjat på ett nytt liv.

Nivå 0 · Nykomling

Har typ 5000 kr

En miljon skulle jag ha åkt till new zeeland eller australien och köra ett hus, gud va skönt...

Senast ändrad:

Har bara 30kr just nu p.g.a att jag inte har fått mitt barnbidrag(bankstrul) <_<

Har väl typ €1000

Nivå 0 · Nykomling

2. Jag skulle ha donerat till massa smarta organisationer eller webbsajter och sen skulle jag nog köpt en till hårddisk på till datorn.

Donera, pspspspsps, aldrig i livet <_<

Nivå 0 · Nykomling

1. 20 000

2. Köpt ett Nintendo DS resten skulle mina föräldrar fått dela på!

Jag skulle köpa en egen ö för miljonen och jag har typ runt 50000 kr för jag får barnbedrag men jag sparar pengarna tills jag blir 18 så jag kan skaffa ett körkort och en bil. :D

30 Sep 2004

jag har typ 2000 kr, men om jag skulle ha en miljon skulle jag sätta in den på banken tills jag kom på nåt vettigt!

Nivå 0 · Nykomling

• Drygt 1500, fast man har ju massor med pengar som morsan sätter i varje månad. Som jag får ta ut när jag blir 18-20, det är typ 60 000.

• Ingeting för tillfället. Jo, köpt nåt spel och en ny dator. Sen skulle jag satt i pengarna på banken och haft till när jag flyttar hemifrån och senare.

Nivå 0 · Nykomling

vad lite alla har, jag har runt 9000, och då får jag ingen vecko peng eller barnibidrag (helt ihop jobbade pengar).men innan dess har jag köpt en cyckel, tv och mobil ;)

Om jag vann en mille så skulle jag köpt ett sprilannds nyttt Feinwerkbau p700 (Luftgevär).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in