skriv lite ordenkligt och va inte så kaxig eller vill du ha stryck0012, HAHAhahAHAHha! WAW! AZza! kan jag typ få din autjogjaf!?
Cs Eller Soft Air Gun?
jag har en som kostar 4000:- ny den som din kompis har kostar bra 349:- :lol:
nej den kostade 1999 krjag har en som kostar 4000:- ny den som din kompis har kostar bra 349:- :lol:
den har bra hastighet.
Skriv ORDENTLIGT själv, eller vill du ha STRYK!(0012 @ 02/10-2004 14:30:45)0012, HAHAhahAHAHha! WAW! AZza! kan jag typ få din autjogjaf!?
skriv lite ordenkligt och va inte så kaxig eller vill du ha stryck
du kan vara tyst! vad har du med saken att göra??(roxyIII @ 12/10-2004 19:23:27)(0012 @ 02/10-2004 14:30:45)0012, HAHAhahAHAHha! WAW! AZza! kan jag typ få din autjogjaf!?
Skriv ORDENTLIGT själv, eller vill du ha STRYK!
jag tycker CS nog men soft air gun är skitkul ifall man har krig ofta!!
när man skjuter för nära på någon så blöder det och svider
lägg inte dig i(roxyIII @ 12/10-2004 21:23:27)(0012 @ 02/10-2004 14:30:45)0012, HAHAhahAHAHha! WAW! AZza! kan jag typ få din autjogjaf!?
Skriv ORDENTLIGT själv, eller vill du ha STRYK!
den var ju lite onödig :mellow: du fattar väl att han menar softair gun
men jag ska trima den till 100 m/s
Nice :rolleyes:men jag ska trima den till 100 m/s
Jag tycker det är roligast med soft air gun.
Fast det beror på om man e ett gäng som kör eller itte, annars är det ju tråkigt.
Själv har ja en as dålig AK-77 eller va den nu heter ( den suger, gör itte det minsta ont )
heter den inte ak-47 (ifall du syftade på en kalajsnikov alltså)
Måste de göra ont för att man ska kriga ? .. ;PJag tycker det är roligast med soft air gun.
Fast det beror på om man e ett gäng som kör eller itte, annars är det ju tråkigt.
Själv har ja en as dålig AK-77 eller va den nu heter ( den suger, gör itte det minsta ont )
nej inte egentligen men man måste ju känna ifall man blir träffad.
nej det moste inte göra ont när man spelar soft air gun det är inte så ofta det gör ont men de bror på hur långt man skjuter ifrån ;)
CS såklart ! :)