var på manga utställningrenm i grå på östasiatiska museet och inhandlade ett stycke "lär dig teckna manga" bok
nu undrar jag ifall nån vet nån bra hemsida med antingen forum lr kurser
var på manga utställningrenm i grå på östasiatiska museet och inhandlade ett stycke "lär dig teckna manga" bok
nu undrar jag ifall nån vet nån bra hemsida med antingen forum lr kurser
Det där manga museumet finns också i stockholm på skeppsholm såg i Tågstationen en afish jag såg Bara goku och Piccolo i den och nåra figurer från Naruto och Shanks och Ruffy i One pieace och en till anorlunda.vill gå på manga kurser.
manga är ju grymt fett
jag bara älskar manga dragonball,love hina,naruto och alla andra
Dragon Ball äger. :cool:
ja det gör det Kamehame-haaaaaaaa !Dragon Ball äger. :cool:
har lärt mig rita ansikten nu ska fotografera dem och lä´gga upp dem så fort jag får tag i en kamera :)
annars kan du gå till hemsidan www.sfbok.se
Jag har bara lärt mig lite, men det var tillräckligt för att få VG++ på omdömmet för bild i skolan x_X;
samma hr jag är bäst i klassen
Sry fel sida här är den jag manna ---->Här!<-------Här Finns En anime/manga forum och sånt
Manga ägeeer!
Ha sett en sån där hemsida där man lär sej att rita ansiktet, kroppen och m.m. Men kommer inte ihåg vilken adress d va...
Brukar rita manga när jag ha tid hehe. Ha lagt en bild på d jag ha ritat i datorn...Vill ni se?
gör inget jag har lärt mig nu börjat teckna kroppar också det är aslätt
Ja jag vill se :)Manga ägeeer!
Ha sett en sån där hemsida där man lär sej att rita ansiktet, kroppen och m.m. Men kommer inte ihåg vilken adress d va...
Brukar rita manga när jag ha tid hehe. Ha lagt en bild på d jag ha ritat i datorn...Vill ni se?
ingen annan i min klass kan rita lika bra manga som jag! (ingen i klassen kan rita de :P )
men jag ritar inte särskilt bra ändå... :huh:
En bild jag ha ritat...
Jag suger på manga...
Både kroppar & ansikten :(
Jag suger på händerna och fötter och lite på ansiktet och lite på kroppen...Händerna e jag typ sämst på...
Snacka om manga stil :P Hur gör man ögonen så blänkade omgEn bild jag ha ritat...
Enda felet med mig är at tmina ansikten blir så himmla kantiga ska träna mer och det jag tp är sämst på är händer, teckna killar och överkroppen på tjejer.
men resten är okej tycker jag. Förutom kantiga ansikten och lite håret då. <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in