💬
Logga in
Fuska.se

Prince Of Persia

42 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ni ska vi snacka PoP:WW :D

Vad tycker ni om det ni har sett hittintills? Jag tycker att det ser skit coolt ut mkt grymare än 1:an även fast 1:an var skit grym. Jag gillar det där med fri fighting systemet

Nivå 0 · Nykomling

det kommer säkert att vara roligt men aldrig lika roligt som NG... :D

Coolt med alla nya saker.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Jag tror faktiskt det men alla tycker ju olika men hur som hälst så tänkte jag länka lite trailers till dom som inte vet så mkt om det http://www.gamespot.com/xbox/action/prince...sia2/media.html

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

bra idé..

coolt namn dom kommit på asså.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

aaa håller med det var ju inte så länge sen man fick veta vad det skulle heta. Namnet säljer sen får man se om spelet gör det

Nivå 0 · Nykomling

Spelet värkar bra ju ...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

jaa det är ju det jag säger :D

Nivå 0 · Nykomling

Men ärligt, jag har alldrig tänkt direkt mkt på det spelet, först tyckte jag det värkade skit, men nu har jag andra meningar om det :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ja man har inte hört så mkt om det men nu kommer det lite info titta gärna på trailerna som jag länkde och sen trycker ni på Official Trailer 4 den är bäst ;)

Nivå 0 · Nykomling

ja man har inte hört så mkt om det men nu kommer det lite info titta gärna på trailerna som jag länkde och sen trycker ni på Official Trailer 4 den är bäst ;)

HAr redan kollat, 2 ggr :P
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Ok jag tycker det verkar coolt och det är grmt att man kan ta fiendes vapen och att man kan få välja att antingen kasta sitt ena vapen och döda en på det sättet eller annvända båda beroende på vilket läge man är i

Nivå 0 · Nykomling

Finns välldigt mkt man kan göra :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

jaaa jag tror det kommer bli ett av dom roligaste spelen på Xbox

Nivå 0 · Nykomling

Ja faktiskt, Inte roligast men, ett av dem

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

jaaa menar det(jag vet nog vilket spel du syftar på :D )

Nivå 0 · Nykomling

Okej bra.. Haha det tror jag du vet redan :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Jag tror att PoP:WW ska komma i början på 2005 eller så kanske det var vintern 2004 kom inte ihåg

Nivå 0 · Nykomling

Okej, själv vet jag ingeting om spelet så..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

ok nä det har inte varit så mkt snack om det men jag tycker det är kostigt fördet första ser det bra ut och ettan var ju oxå bra

Nivå 0 · Nykomling

JAg har inte testat det, hur är det då ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in