vilken start-pokemon ska man ha i Ruby?jag hade först den KNÄCKANDE Torchik(eller vad den nu hette ;))men jag gjorde ett misstag så jag började om o tog Mudkip.jag vet att Mudkip är den dåligaste,men det visste väl inte jag <_<
Startpokemon I Ruby?
Man ska ha torchic...
Jag tog bara nån men använder den inte längre
Torchic ska man ha.
torchic
okej öhh ska man lixom byta över dom bra pokemonen jag har nu till en kompis och sen när ag startat om kan jag byta tillbaka?
:meddum:
ta treecko!vilken start-pokemon ska man ha i Ruby?jag hade först den KNÄCKANDE Torchik(eller vad den nu hette ;))men jag gjorde ett misstag så jag började om o tog Mudkip.jag vet att Mudkip är den dåligaste,men det visste väl inte jag <_<
Ta treeko
Treecko eller torchic... ifall du har Ruby (som du har) så suger Mudkip allvarligt!
*Trumvirvel* Treeko *trumvirvel*
ta treeko han är bäst :P
ta treecko!!
torchic
Torchic e bääääst!!!Den äger över dom andra!
Tycker om den...Men den äger över treeco(stavning). Men Mudkip är också bra.Torchic e bääääst!!!Den äger över dom andra!
men vad ska jag göra den enda som har R/S och som jag kan linka över mina bra med är jag osams med.ska jag ändå börja om? :unsure:
om du har två gba eller gba sp så kan du köpa en link cable och byta med dig själv!
Jo...Men två själv är väll lite onödigt?
ja me om man typ först hade en advance och senare köpte en sp då har man ju två stycken hahaha
jag har alla game boy!
har du det är väl 4 om amn inte räknar med DS