Jag har blivit en gång retad för mina byxor de sa någånting så här " Fy f*n vad ful jacka du har!" :( :cry:
Har Ni Blivit Mobbade
man blir ju inte mobbad men dom i klassen tycker att jag ska skaffa en smalare och mindre kedja.f*n jag tänker inte köpa en ny,
denna kedja köpte jag för 50 spänn i göteborg!
jag blir lite mobad
då ska du ta upp det med din lärare eller någon annan vuxen på skolan bra att du inte blir mobbad mkt då ska du säga till rektorn så får du tala med han/hon och dom som mobbar dig men det kan bli så när man är lite mobbad också men oftast inte men själv blir jag aldrig mobbad
OMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en.
precisOMG OMG OMG man kan inte säga jag är mobbad mobbad är att en gäng är på en nästan var enda gång och retas och slår en.
Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.<
Jag struntar i om någon tycker att jag har fula kläder(det har jag inte).
Det är så man ska tänka, skit i vad alla andra tycker och reta tillbax :P
Vafö ska man bry sig ändå?
om sexorna skulle komma och reta mig för mina kläder skulle jag bli sur men dom är jätte snälla så det skulle dom inte göra
Nej jag har inte blivit mobbat hoppas att jag bilr inte det .Ett tips: Om du blir mobbat prata med mamma och pappa det är bäst medicn som finns mot mobbing.. Lita på mej ;) ;)
Mitt mindre jag blev jag otroligt mobbad.
Jag grät för det minsta lilla, jag var kraftig och jag var ohyggligt ofärskämd.
Men nu har jag ändrats. Jag tål mera än vad jag gjorde förut, jag har blivit någolunda smalare och jag är mer filosofisk.
Om han som muckar är 3 år äldre än dig då ? Kan du mucka tillbaks då ? De som mobbas blir ju oftast mobbade av äldre ..Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.<
SJÄLV så är jag inte mobbad, mobbar inte heller för den delen ..
Ja man kan det... Idag blev jag påkörd av en 8:a som jag alltid muckar med
Ja såg på dr. phil så var d en ny kille som gick på bussen men d var sju killar som började misshandla honom. Han var 12 o dom andra 15. :(
Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.<
d va en tjej som var på skolbussen o hon började bråka me en annan tjej o hon blev sparkad 7 gånger i skallen o spottad o trampade på hennes huvud. sen när hon gick därifrån så flinade hon...
men fy f*n vad dumt
om ett gäng mobbar mig så spöar jag upp varenda en en efter en.
Ska nog byta klädstil oskita i vad dom andra tycker :D
Mobbning är något som ingen ska behöva genomlida!
Sj så har ja aldrig blivit mobbad för min klädstill...Inte för nåt annat heller. Och ja skulle aldrig mobba någon för deras klädstil!