Vilket är de längsta spelet du har spelat och hur långt tid tar de?
Längsta Spel
FoMT är i princip oändligt...
säg hela namnet för FoMt :gitarr:
Friends of Mineral Town.
Pokemon typ... ÄNTLIGEN E JAG STABIL!!!!
stabil?
De beros på inläggen om du har gjort över 200 så är du stabil...
Golden sun är långt...Har inte klarat det..Kommer inte vidare.
the sims bustin óut
Njaaa. Sims är ju ett "evighetsspel".
Men golden sun är faktist jätte långt. Enligt min kompis har jag mycket kvar på det och jag har spelat i ca: 10h.
På goldensun ska man, Gå igenom massa grottor och stora hus.
Hitta speciella saker, döda bossar.
På vissa ställen behöver man gå jätte långt tillbacks för att klara den saken man håller på med.
1600 Inlägg!!!
golden sun 2..... 45 timmar ännu inte klar
Vet ej 3 tim kanske
hmmmmmmmm pokemon är INTE nåt oändligt spel tar ju slut efter pokeligan men golden sun 1/2 dom är skit långa
de tar 53 min
På mitt längsta, Golden Sun 2, har jag spelat över 118 timmar!!!!!!!!!!!!!!! :o Fast då var det också första gången jag körde det för första gången. Jag hade level 56 på Felix när jag slog Doom Dragon, har alla djinnis förutom en och har klarat Valukar, Star Magican och Sentinel. :D :P :D Den dagen jag varvade spelet, hade jag tagit Sentinel och Star Magican på samma dag!!! Nu har jag kört om och har level 43, spelat i 37 timmar, tagit Valukar, Star Magican och Sentinel, och har 17 Jord-, 17 Vatten-, 14 Eld- och 16 Vind-djinnis. <_< Ganska bra om du frågar mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Pokemon Emerald Lätt !
Golden sun 1 och 2.
pokemon e ju ett evighets-spel
efter man klarat pokeligan så kan man ju fånga alla pokemon, klara alla tränare och bara gå omkring och spela i evigheter
pokemon!!!
hm... ganska onödig tråd... hm... låst...