extremt kul
Jag Har The Sims 2
Jag har också det. Jo det är roligt, många funktioner i det :)
Jo, det är ett bra spel :D
Och just nu så försöker jag föda upp en Alien :rolleyes:
Det har inte jag lyckats med, hur ska man göra?
Titta igenom ett teleskop på nattetid och ha fullt i logic, iaf mycket högt. Och logic får du ifrån att titta igenom det oxå. Och glöm inte att det mycket troligt måste vara en kille, har hört andra som testat med tjej och inte blivit gravid med Alien. Så ja, killen blir gravid med Alien, och det va det jag gjorde, ungen(alienen) blev precis en unge.
Det ska jag testa, lustigt att mannen blir gravid :DTitta igenom ett teleskop på nattetid och ha fullt i logic, iaf mycket högt. Och logic får du ifrån att titta igenom det oxå. Och glöm inte att det mycket troligt måste vara en kille, har hört andra som testat med tjej och inte blivit gravid med Alien. Så ja, killen blir gravid med Alien, och det va det jag gjorde, ungen(alienen) blev precis en unge.
Ja, lite fundersam blev jag hur han skulle få ut ungen :blink:
Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Hur han skulle få ut ungen? Inte så svårt. Du har väl sett "Junior"? :lol:
Men det ser mer smärtsamt ut för simkvinnor att föda barn än för simmän att få alienungar :)
// pepsinisse :meddum:
Och får jag lov att fråga vad exakt du menar med det där?Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Jo, Junior har jag sett, och troligen är det något åt det hållet som skulle få ske ifall detta skulle skett på riktigt :PHur han skulle få ut ungen? Inte så svårt. Du har väl sett "Junior"? :lol:
Men det ser mer smärtsamt ut för simkvinnor att föda barn än för simmän att få alienungar :)
// pepsinisse :meddum:
har oxå det..väldigt bra!
Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Det här är ett hemskt ställe. Dock så blir det lite bättre nu.Och får jag lov att fråga vad exakt du menar med det där?
pepsinissen också :o
Och var skulle jag då känna igen dig ifrån då du verkar känna igen mig?(-MGS- @ 03/10-2004 15:57:33)Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Och får jag lov att fråga vad exakt du menar med det där?Det här är ett hemskt ställe. Dock så blir det lite bättre nu.
men är simms dyrt att köpa??
Exoclyps skrev detta i den andra tråden:men är simms dyrt att köpa??
Ja, Game har billigast TS2 enligt en liten uppkoll utav mig och en kompis då vi kollat lite affärer osv och såg att Game hade det billigaste priset på 399kr, dock så var priset lite högre i en annan butik där konkuransen va lite lägre.
(-MGS- @ 03/10-2004 15:57:33)Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Och får jag lov att fråga vad exakt du menar med det där?Det här är ett hemskt ställe. Dock så blir det lite bättre nu.
Och var skulle jag då känna igen dig ifrån då du verkar känna igen mig?
Du känner inte igen mig men jag känner igen dig. Så enkelt är det.
Så enkelt är det inte, hur känner du då igen mig?(-MGS- @ 04/10-2004 11:51:32)(-MGS- @ 03/10-2004 15:57:33)Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge.
Och var skulle jag då känna igen dig ifrån då du verkar känna igen mig?
Du känner inte igen mig men jag känner igen dig. Så enkelt är det.
okej nu ska jag säga varför maxis suger häst balle istället föratt göra en expansion där allt det där finns med så gjorde dom ett NYtt :lol: spel som kostar 499 istället för 199 plus atteller så kunde dom bara gjort en patch ÄRLIGT TALAT f*n VAD NI ÄR LÄTT LURADE SKULLE f*n ALDRIG;ALDRIG GÅ PÅ SÅN SKIT
Det krävs mer än ett expansion för att få det resultatet... ;)