Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D
Msn 7.0 Beta Är Ute!
håller mej till 6.2 numera,det står så liksom att man ska ladda ner en ny grej ..
Så går det när man inte fattar vad som har hänt.Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D
Jag kör iaf 6.2.
msn är het klart bäst viu ska ha en chatkonferens i skolan med d?
va snakar du om?(NesseN @ 07/10-2004 22:09:24)Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D
Så går det när man inte fattar vad som har hänt.
Jag limmade ihop det med Super Attack >_>
Sluta spamma....
Nu går det inte att ha detta längre.
Ni får vänta tills det riktiga kommer ut iallfall..
Fick ett provsmak.
vad är Msn 7.0 Beta??
En beta version på det nya msn.
Det finns inget MSN 7.0 BETA >_______________________>
Tråd rensad..
så j"vla nice ava haxxor!! kan du fix en åt mig står i signaturen pm: migJag ladda ner den igår.
Jag gör inga avatarer till andra än mig!(Ph0EniX @ 09/10-2004 01:03:25)Jag ladda ner den igår.
så j"vla nice ava haxxor!! kan du fix en åt mig står i signaturen pm: mig
det var ju egoistiskt :huh:
fins den inte på svenska?
nepp
Och som sagt om ni tittar lite mer på mess.be som håller på med massa msn och sånt och får in avas och nyheter om msn och dom har en Cvr patch ifallomatt msn 7,0 vill installera sig till 6,2 är det för windows har förbjudit 7,0 för just detta tillfälle så att om windows får nys om det här är man så gott som körd
Vad gör den?
ja hehe super attack är ett bra klister men det torkar snabbt som f*n(0013 @ 08/10-2004 18:00:11)(NesseN @ 07/10-2004 22:09:24)Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D
Så går det när man inte fattar vad som har hänt.
va snakar du om?
Jag limmade ihop det med Super Attack >_>