:unsure: hur får man mewtwo?? plz help me. och mew??? och chansy å celbi???
silver
:unsure: hur får man mewtwo?? plz help me. och mew??? och chansy å celbi???
silver
Red/Green/Blue/Yellow lr Gold/Silver?
om du menar blå/gul/röd så får du tag på honom i cerulian staden ;) och på dem andra så måste du använda link-kabel, och byta över från antingen blå/röd/gul.
du måste klara ut pokemon leuge först sen går du till mistys stad surfar till grottan (vänster) går in... hittar han ...möter han! fattar ru? :P
Altså det va så :D jag läste ett fusk och det var falskt :angry: men nudu måste klara ut pokemon leuge först sen går du till mistys stad surfar till grottan (vänster) går in... hittar han ...möter han! fattar ru? :P
hoppas jag att det är äkta B)
det är på röd blå
ja, det är detdet är på röd blå
Och man kan inte få Mewtwo i pokémon silver. Man måste fånga den i röd/blå/gul, och sedan byta över den från blå/röd/gul till ditt pokémon silver.
Och om du inta har röd/blå/gul så kan du inte få Mewtwo.
Och för att få Mew så måste du också ha linkabel och pokémon gul/röd/blå och göra mew fusket där, sedan måste du byta över honom till ditt pokémon silver.
Celebi kan du inte få på pokémon silver om inte typ, Club Nintendo sätter in den på ditt spel åt dig.
Och Chansey, kommer jag inte riktigt ihåg om/vart man kan få/fånga den.
VET nån hur man får lapras utan att linka ???
På silver ska du gå till den första gråttan och surfa i ett vatten man ser honom simma runt lite här och var ;)
Du måste sticka dit på en fredagPå silver ska du gå till den första gråttan och surfa i ett vatten man ser honom simma runt lite här och var ;)
Om ni vill veta hur man får mew så kolla på mitt ny starade ämne ''Hur man fånga Mew'' ;)
Chansey kan du fånga i Mewtwo grottan på Röd/Gul/Blå eller i ROUTE 15 bredvid Fuchsia City i Silver/Guld.
OBS!
Den är väldigt sällsynt i Silver/Guld!!!
var e kogas gammla stad då???
Den heter Fuchia Cityvar e kogas gammla stad då???
jag undrar bara om det ska vara dag eller natt??
kan det inte vara ROUTE 13 eller 14 bredvid Fuchsia City
jag hittade chansy till höger om Fuchia City på dagen, tror jag.
Oj skrev fel ändrade
läste fel
Det där är inget fusk fusk är som koder.det där är ingår i spelet.(Mic_93 @ 10/10-2004 00:19:29)du måste klara ut pokemon leuge först sen går du till mistys stad surfar till grottan (vänster) går in... hittar han ...möter han! fattar ru? :P
Altså det va så :D jag läste ett fusk och det var falskt :angry: men nu
hoppas jag att det är äkta B)
Man går till mistys stad och så går man till en grotta vänster om staden.
toffe, sluta skriva när svaret redan är givet, okej?
okej.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in