💬
Logga in
Fuska.se

zelda hjälp ?????

174 svar · startad

undrar en sak hur såg båten ut jag mins inte att jag hade sprängt den men nu har jag varvat spelet

menar du den stora guldiga eller den vanliga??
14 Feb 2004
Trådstartare #162

stora guldiga men behöver inte veta

den ser ut som en vanlig men den är guldig och dubbelt så stor och är farligare och svåare att döda!

16 Feb 2004

hur kommer man in i de huset på den lilla ön private oasis där finne 2:a triforce chart? hjälp????

Först så ska du ha ungefär 20 st. Joy Pedants och ge dem till läraren på ...du vet vilken ö det är.. D2 *Ähum.. alla glömmer saker och ting ibland* Och då komemr du att få en sak som du ska visa för "dörren" i huset på Private Oasis.

Och så glömde jag...*igen*

När du är där inne så ska det finnas en sak i taket som du ska använda Grappling Hook på, då kommer en eld att släckas och det är ett hål där som du ska ner i.

Väl där nere så ska du använda Skull Hammer väldigt mycket och så ska du krypa också har jag för mig... men leta där nere så ska du finna det du letar efter ^_^

tack

asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom??

vad är det för nåt och vad är dom bra för?

19 Feb 2004

Jo, om du använder grabbling hook där ringen var så kan du få upp en skattkista som det är pengar eller något annat i :mellow:

Något annat?

vad är det i såna fall?

21 Feb 2004

Is pil viste inte att det fanns har bara bummorang :(

Trådstartare #172

jag har hittat triforcekarta i en sån grön grej när jag fiskade det var någ från gulbåten

Något annat?

vad är det i såna fall?

man kan få upp hjärt delar och kartor
1 Mar 2004
Trådstartare #174
(karata @ 21/02-2004 21:24:25)

Något annat?

vad är det i såna fall?

man kan få upp hjärt delar och kartor

har nästan bara hittat pengar i dom
2 Mar 2004
Trådstartare #175