Jo, jag. Men det fattas några statyer för mig, och de kan jag inte ta. * Det är bossar och en fågel som försvinner efter att ha klarat en boss *Men det var kul att samla på dem och att ta kort på allt och alla, jag tyckte mest om att ta kort på fienderna, för de försökte attakera en hela tiden :D
zelda hjälp ?????
ser du inte en ritad guld båt så har dom ritat en karta bredvid å gjort ett sträck
vad för båt är det egentligen?
G-U-L-D- -B-Å-T-E-N
som de finns en triforce karta i
menar du ett pirat skepp
G-U-L-D- -B-Å-T-E-N
som de finns en triforce karta i
Jag vet att det är den båten du menar men jag var kanske inte tillräckligt tydlig...min fråga var: "vad för båt är det egentligen?" och då menade jag om det var en båt med pengar, spöken eller vad de´t nu kan vara..
en triforce karta antagligen (eftersom han sade det)
oj.. :oops: såg det inte förrän nu...
I need help. Jag har varvat det 10ggr eller nåt sånt. Men hur jag jag i det rummet i Earth temple. När det finns 2 lila Chu chu´s som inte går och döda vanligt. Lila alltså. Medi säger inget. Det är en trappa och 2 knappar. Sen så är det ett skinke ivägen för solljuset. Med hur gör jag Hjälp. Det var 3 månader sen jag spela sist.
ehm? om jag inte minns fel så ska du skjuta med eldpil på det så att det brinner upp? sen så ska dom gå in i ljuset. du dödar dom med skelleton hammer B)
Zelda spelet ager fett vart hittar man triforce bitar :blink: har hittat en bara :P
tiita i tingles karta.....
till och börja med så hittar du alla triforce kartor dom hittar du med tingles karta sen ska du låta honom få chiffrera dina kartor eller vad det heter så du kan läsa dom. då vet du var triforce bitarna e. (I'm happy! har precis kommit till ganons tower men orka inte spela mera.. suttit o letat triforce bitar i flera timmar nu.. :blink:
hitar inte guldbåten om jag ser den sprängs den om 2 sec
Men då mååste det vara Piratskeppet, det försvinner om man kommer för nära och om man inte har Ghost Ship Chart :mellow:
inte den båten
en guied jag sett
de stog att man skulle
åka ttill den rutan som guldbåten är markerad på in-credible chart sen skulle man åka dit leta upp en guldig båt spränga den använda grapple hook å ta en triforcekarta
men jag hittar inte båten på
_________
/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/
/X/_/_/_/_/
/_/_/_/_/_/
det ställe där de står X
Ok, nu ser jag båten, men det är ingen guldbåt. Det är en vanlig båt som skuter bomber på en :lol: Ingen guldbåt ^_^
jag hittar inget
Vart är den jättestora bäckfisken som man ska hitta sen? den som har måsar runt sig? Och vad får man av honom?
Hur får man i gång kvarnen i windfall kan nån de =) :D