jag kan bara svaret på en....och det är Ivan....antingen står du vid samma höjd som honom (han finns uppe i ett träd) och blåser ner honom med Deku bladet eller så rular du på stammen..
zelda hjälp ?????
kartor fins det ca 50 tror jag
det finns 39 kartor eller 40-50
Hur får man Triforce-kartan från Spökskeppet?
När Makar fastnar i buren i Wind Temple, hur får man ut honom?
Ibland kan man se Orion (stjärnbilden) på himlen, har den nånting att göra med Orion-öarna?
I kurragömma-leken på Windfall Island, vart gömmer sig Ivan (han med kepsen)?
Hur många skattkartor finns det?
Hur många Legendariska Bilder kan man få av fotografen?
Hur många statyer finns det?
Finns alla statyer kvar i version 2?
Tacksam för svar (på det mesta)! PM:a mig så kan jag få svaret.
*Jag vet att du vill ha svaren mejlade, men jag skriver dem ifall någon annan behöver hjälp med dem någon annan gång....*
1. Först måste du ha Ghost Ship Chart *som du säkerligen har* och sedan åker du till spökskeppet... :roll: När du är där inne så finns det en massa krukor, den första krukan har ett lock på sig som du måste bränna bort, och sedan hoppar du ner i den. Där du kommer upp så finns det händer som du måste ta kål på. och det finns krukor där med lock som du måste bränna bort. Du ska ner i den som är högst upp till höger *har jag för mig att det var om inte? så får du testa en annan...* och seddan så ska du ner i en till vänster och då "tror" jag att du kommer till en skattkista och där i är kartan.
2. Nej, det har ingenting med att göra med öarna.
3. Har 0014 redan svarat på
4. Det finns 41 skatkartor.
5. Man kan få sju stycken olika fotografier.
6. Ungefär 110 st.
7. Ja, det finns det.
Jag hoppas att det var till någon hjälp, och om du inte förstår någonting *Jag är en ganska dålig förklarare* så kan du alltid fråga igen.
vad för statyer menar han?? menar han Tingle statyer eller?
tror han menar såna där statyer man byter med gorons.
jag har bara bytt vindsnurror och blommor..
Men det låter ju som de statyerna man får när man tar kort
jaha....från nintendo clubhouse....man kan få så många så att alla blir fyllda...
finns det 110 stycken statyer
finns väll 12
finns det 110 stycken statyer
finns väll 12
12 vad?
statyer
om ni menar han som säljer dom i windfallisland
jaha....3 blommor, 3 vindsnurror... vad mer finns det?
asså jag har inte spök kartan....hur får man den...och jag kan inte hitta triforce krtan som ligger i outset island...nälla hjälp :)
den i outset island ligger i det där stenansiktet...du måste använda deku leaf för att komma dit... spök kartan får du en ruta nord väst från outset island
jag har varit under den stenen som ser ut som en huvud....och den i skogen ovan för....men fick ingen triforce karta....
jaha....3 blommor, 3 vindsnurror... vad mer finns det?
4 Flaggor och 4 "statyer" Men det finns väl bara en vindsnurra?
Och Sami när du var i hålet då kommer ju massa fiender * :1_ilies6: så klart* och när man har klarat det får man gå ner i ett hål. Det finns tre olika delar och i den sista delen i delen *förvirrande* så kan man hela sig *och samla lite pengar*, och sedan fortsätter man ner i ett hål, eller så kan man åka upp, i ljuset *ja du vet* Nu vet ju inte jag, men du kan ju gått upp, när det har funnits två delar till att klara...
Och så var det spökkartan.. hmm.. jag tror att jag gör en karta..*det var längesedan jag gjorde en*
Du ska till A6 (X) Du ska använda Hookshoot på ett träd och leta efter ett hål, och du ska ner där, och de som jag skrev förut till @lex Jag skrev lite fel :oops: 1 är hur man ska göra i hålet för att få Ghost Ship Chart...
*Om du inte förstår något, så kan du fråga igen...*
l_lA lBlCl Dl El F lGl
l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l6lX l_ l_ l_ l_ l_ l_l
l7l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l
aså, får man nått om man fyller hella NG :?:
Kan ni säga en riktig svår att hitta på Outset island, vi saknar en enda där inne.
Em.. jag förstår inte riktigt, vad menar du med "svår att hitta" och "vi saknar en enda"?
aså, får man nått om man fyller hella NG :?:Kan ni säga en riktig svår att hitta på Outset island, vi saknar en enda där inne.
vad menar du med NG??