Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Asså, när jag kollade för nåra veckor sen stod Fusk mätaren på 1 asså aatt jag hade skickat in 1 fusk som hade blivit godkännt :) men nu när jag kollar står det 0 men fusket finns ju här http://www.fuska.se/fusk/?id=4137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Pröva och läs det PM du har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Har ju tagit bort det :( Men fuskmätaren har redan varit på 1 och sedan försvann det bara men fusket finns ju kvar :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Av någon andeldning så var admin tvungen att göra något med databasen så att alla fusks medlemsid tappades bort och hans råkade var starndard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du har ju Fusk: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Av någon andeldning så var admin tvungen att göra något med databasen så att alla fusks medlemsid tappades bort och hans råkade var starndard. Stämmer inte.. De som var skribent för fusket fick behålla antalet fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Lustigt nog är jag ingen skribent... utan gfledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (admin @ 08/10-2004 00:30:44) Av någon andeldning så var admin tvungen att göra något med databasen så att alla fusks medlemsid tappades bort och hans råkade var starndard. Stämmer inte.. De som var skribent för fusket fick behålla antalet fusk. du har skickat in otroligt många fusk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Som jag sa, någon måste "äga" de ägarlösa fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Fanns inga ägarlösa fusk och finns inga nu heller ;) Den personen som lade in blev ägaren av fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Så ska inte xray få ngt fusk insatt på mätaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag har skickat resenscioner och det står på min mätare att jag har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.