yoZhi Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 bild 3 var bäst=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 såg väl rätt så bra ut men varför ska alla teckna manga nu helt plösligt?????? Manga börjar bli populärt i sverige kanske.....själv var jag och besökte nån utställning och började teckna ung. samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Fina bilder! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Vissa föds med talangen (STAVNING) Att kunna rita väldigt bra t.ex en av min storebrors kompisar HELA hans familj kan rita + Teckna+ måla AS GRYMT. Vill bara säga Coola bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Bra bilder schacti. Man ser med en gång att du har "Lär dig teckna manga". Du färglägger mycket bättre än mig. Men jag föredrar att inte färglägga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Fräna!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Fina.. =|. Inte för att jag kan göra det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Den tredje bilden var jätte fin forsätt så man vet inte kanske du gör en känd serie snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 kalla de va du villl men de e lär dig tecvkna manga elle nå sånt o dessutom va dom rätt enkelformiga o dom 2 huvuna ser tjocka ut kolla på denna o den på mina avatar o min press ja e en manga tok ska du veta o denna bild ja skikkar to mig flera timmar o rita o nåra minuter i photoshop Bifogade bild(er) jag tycker att du skryter lite mycket men dina bilder va snygga synd att inte jag kunde skika in´mina bilder :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 hmhmhmmh...försökte måla en sanbbis på datorn..så blev det rätt så bra ^^ Bild Bild utan bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 (redigerat) kalla de va du villl men de e lär dig tecvkna manga elle nå sånt o dessutom va dom rätt enkelformiga o dom 2 huvuna ser tjocka ut kolla på denna o den på mina avatar o min press ja e en manga tok ska du veta o denna bild ja skikkar to mig flera timmar o rita o nåra minuter i photoshop Bifogade bild(er) jag tycker att du skryter lite mycket men dina bilder va snygga synd att inte jag kunde skika in´mina bilder :( :( <{POST_SNAPBACK}> Det är sant, sant. Jag tycker att BluRkzz har delvis rätt. Den chibi-manga stil boken är inte nån bra bok att utgå från (sålänge inte du vill teckna i chibi-stil, men det är bara rekommenderat för extremt erfarna tecknare :blink: ). Teckna manga (eller vad det nu heter av Akira Toriyama) är ju till och med bättre än den boken, han ger många bra tips. Men jag tycker att han inte tecknar så skit snyggt (jämfört med andra). Själv är jag inte så jätte bra på att teckna manga, lite sämre än lagom. Fokuserar just ny på perspektiv på figurerna och rörelser. TIPS!!! När du tecknar en gubbe, teckna HELA kroppen. Ifall du inte gör det i början blir det svårt med att göra rörelser i framtiden. Man tänker inte på det ofta men så är det för de flesta. Redigerat 18 April 2005 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 har jag gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.