Varför inte göra ett ASCII forum, jag tycker ASCII är jätte kul. För de som inte vet vad ASCII är så har jag ett exempel (som jag har gjort -stolt-)
@@@@@@@.....@@@@@@@.....@@@@@@@@@.......@@@@@@@@@@@@@@@@.......@@@@@@@@@.......@@@@@@@@@@@@@@@@@....
@@@@@@@.............
..@@@@@@......@@@.....@@@.......@@@...@@@@@...@@@....@@@@@...@@@.......@@@.......@@@..........@@....
.@@@@@.................................
..@@@.@@@.....@@@....@@@.........@@@..@@@@....@@@.....@@@@..@@@.........@@@......@@@...........@....
..@@@.............................
..@@@..@@@....@@@....@@@@@@@@@@@@@@@...@@@....@@@.....@@@...@@@@@@@@@@@@@@@......@@@................
..@@@..............................
..@@@...@@@...@@@....@@@.........@@@....@@....@@@.....@@....@@@.........@@@......@@@....@@@@@@@@....
..@@@........................
..@@@....@@@..@@@....@@@.........@@@.....@....@@@.....@.....@@@.........@@@......@@@....@@@..@@@....
..@@@...............................
..@@@.....@@@.@@@....@@@.........@@@..........@@@...........@@@.........@@@......@@@.....@@..@@@....
..@@@.................................
..@@@......@@@@@@....@@@.........@@@.........@@@@@..........@@@.........@@@......@@@.........@@@....
.@@@@@................................
.@@@@@@...@@@@@@@@..@@@@@.......@@@@@.......@@@@@@@........@@@@@.......@@@@@...@@@@@@@@@@@@@@@@@....
@@@@@@@............................
....................................................................................................
............
Om det inte står "Natagi" på "bilden" så ser ni inte bilden rätt :)