💬
Logga in
Fuska.se

Photoshop

833 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Nja.

Men om man har en seg dator så tar det lång tid att ladda ner det.

Fast för mig tog det 2 min.

Nivå 4 · Lärling
Nja.

Men om man har en seg dator så tar det lång tid att ladda ner det.

Fast för mig tog det 2 min.

2 min? Vad har du för dator som kan ladda ner Photo Shop på 2 min? För mig så tog det 1 h och vi har bredband och vi har en helt ny dator så då vill jag veta vad du har för datpr om du laddade ner det på 2 min?

men man kan ladda ner en grej från microsoft update som gör att det går as snabbt

Nivå 5 · Fuskare

Heh, jag vet inte.

Datorn fick ryck och gick i 814 kb/s.

Den brukar inte vara så snabb.

nää, man laddar ner det gratis

30 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Jag har 6.0, fast jag använder det nästan ingenting nuförtiden.

31 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Men hallå! Bilder gör gör man i Illustrator! Inte i Photoshop! I Photoshop gör man bara ändringar på bilder (förfalskningar osv.). Bilder gör man I Illustrator!

vart kan man ladda ner photoshop?

Nivå 3 · Lärling

Tomas: Både dina bilder är skitsnygga!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #110

Tack tack!!!!

Nivå 4 · Lärling

Jag och en kompis gjorde en skit snygg kanpp bild fast vi glömde att spara den så att jag kommer att göra om den så fort jag kommer hem och då får ni se hur den blev :P

1 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/eldtext.gif

Min första bild med eldtext!

snygg men den var lite svår att läsa(eldtexten asså)

Nivå 1 · Novis
7.0 är nyare och bättre.

jag råka ladda ner 7.0.1 vad e det då?

Nivå 4 · Lärling

jag har 3ds max 6 fast det har typ kraschat av nåt virus, så nu kan jag ionte använda det :cry:

Nivå 1 · Novis

nu har jag photoshop men fattar inte ett skit jag lyckades bara ta fram ett A4 papper sen fattar jag 0,00 procent! :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: :1_y:

Nivå 4 · Lärling
nu har jag photoshop men fattar inte ett skit jag lyckades bara ta fram ett A4 papper sen fattar jag 0,00 procent! :1_y: :1_y: :1_y: :1_y: :1_y:

så synd. prova att trycka lite på knapparna längst till vänster imitten och tryck på "filter" för att få till lite effekter... :lol:

Nivå 5 · Fuskare
robinnydestedt, Är du säker på att det är Photoshop och inte PageMaker som du pratade om i en annan PS-tråd? För det brukar ju inte vara ett A4-format som man börjar med... ;)
2 Jan 2004
Nivå 6 · Fuskare

Fattar inget kan inte få fin text och när jag ladda ner 7.0 så fick jag 7.0.1 förför det?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #119

7.0.1 är ju bättre än 7.0

Nivå 0 · Nykomling

Om man ska köpa det här programet vad kostar det då jag har hört att det ska vara ganska dyrt?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in