Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Håller på att hjälpa min brosa, med att gå med här på fuska, han har fyllt i alla uppgifter men det går inte att bekräfta på E-mail meddelandet. Det står bara att jag ska bekräfta på en sida och när jag klickar på den står det att det är någe fel på sidan och att jag ska uppdatera eller försöka att stänga och öppna sidan igen, men jag har provat båda och det går inte vad ska jag göra, brorsan måste ju kunna bekräfta sin regestrering?????? (sidan som man ska prova om inte den första sidan funkar, går inte heller) :blink: :unsure: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 pm:a admin och fråga om det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Strular aktiveringen så skicka ett mail till [email protected] direkt när du ser att det strular från den e-post adressen du registrerade dig med samt användarnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.