💬
Logga in
Fuska.se

Alien

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är d nån som sett Alien-filmerna?

Nivå 0 · Nykomling

Nej!, men min kompis älskar dem!!! :lol:

Nivå 0 · Nykomling

håller på att få tag på dom. har bara sett ca. 10 min i början av en alien film.

jag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_<

15 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

klart f*n man sett alla aliens-filmerna. dom är ju kult! alla ni småglin som inte sett dem har verkligen missat nåt

jag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_<

hahaha vilken cp unge ;D

klart man har sett alla alien filmerna man har ju till och med alien boxen ;)

Alla har sett den förutom jag...

Nivå 0 · Nykomling

de är rätt så bra

dom finns på d stället där vi hyr film o sånt... fast den e alltid utlånad... :(

17 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Första filmen e ganska dåligt gjord, den e ju från typ 80 nånstans. Fast den e bra

18 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

vadå dåligt gjord? menar du special effekter, så fanns det inte mycket bättre då. det är ju knappast en film där man ska ha djupgående personporträtt heller

tykte det var ganska bra effekter för att vara från 80-talet...

Den var från 70-talet vill jag påminna.

Dåliga specialeffekter? Ja det är ju ganska självklart. Men dom skådespelade så bra att dom behövde inga specialeffekter. Som t ex. The Exorsist. Den behövde inga specialeffekter men fick ändå oscar för läskigaste film. Alien blev en bra film utan specialeffekter.

Nivå 0 · Nykomling

Är d nån som sett Alien-filmerna?

Jag är ett stort Alien f*n:rolleyes:

Jag fick Alien Quadrology, med nio DVD skivor i, i födelsedagspresent.

Har en massa föremål också...

20 Oct 2004

Man ser det på långt avstånd.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in