Är d nån som sett Alien-filmerna?
Alien
Nej!, men min kompis älskar dem!!! :lol:
håller på att få tag på dom. har bara sett ca. 10 min i början av en alien film.
jag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_<
klart f*n man sett alla aliens-filmerna. dom är ju kult! alla ni småglin som inte sett dem har verkligen missat nåt
hahaha vilken cp unge ;Djag var hos en liten barnunge men han höll på att gråta för att han inte fick se pokemon<_< o bara för d kunde ja inte se den första alien<_<
klart man har sett alla alien filmerna man har ju till och med alien boxen ;)
Alla har sett den förutom jag...
de är rätt så bra
dom finns på d stället där vi hyr film o sånt... fast den e alltid utlånad... :(
Första filmen e ganska dåligt gjord, den e ju från typ 80 nånstans. Fast den e bra
vadå dåligt gjord? menar du special effekter, så fanns det inte mycket bättre då. det är ju knappast en film där man ska ha djupgående personporträtt heller
tykte det var ganska bra effekter för att vara från 80-talet...
Den var från 70-talet vill jag påminna.
Dåliga specialeffekter? Ja det är ju ganska självklart. Men dom skådespelade så bra att dom behövde inga specialeffekter. Som t ex. The Exorsist. Den behövde inga specialeffekter men fick ändå oscar för läskigaste film. Alien blev en bra film utan specialeffekter.
Jag är ett stort Alien f*n:rolleyes:Är d nån som sett Alien-filmerna?
Jag fick Alien Quadrology, med nio DVD skivor i, i födelsedagspresent.
Har en massa föremål också...
Man ser det på långt avstånd.