💬
Logga in
Fuska.se

Epona Epona

36 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Hur får man epona´s song

Man går till Romani Ranch första dagen och spränger bort stenbumlingen som blockerar ingången med en powder keg. Sen går man in och pratar med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar du det får du Epona och lär dig Epona's Song.
Nivå 3 · Lärling

det där antar jag att du skrev från zelda mm och om du menar oot så ska du som liten gå till lon lon ranch och prata med (?) och då kommer hon att prata om något som jag inte minns och sedan så tar du fram ocarinan och då lär hon dig den :)

Nivå 6 · Fuskare

hehe :rolleyes: prexis. kom inte på vad det hette. okej. men hur var det låten gick när man ska spara då? jag förlorar liksom hela tiden efteråt att jag klarat första templet och sedan ska man ju hämta den där deku prinsessan och lämna henne [gjort 1546510 grr <_< :angry: ] sedan ska man ju in till staden, och in i bomb shoop men jag hinner liksom inte dit. har spelat om det typ 12-14 ggr. men jag är taksam på svar. svara inte "jag vet inte, ingen aning ect ect"

*hoppas på svar från en som VET*

Om du inte hinner så spela Reverted Song of Time, alltså Song of Time baklänges.

Då går tiden hälften så snabbt. Man kan säga att du då har 6 dagar på dig.

Nivå 3 · Lärling
(Arwen Undomiel @ 17/11-2004 14:44:50)

Hur får man epona´s  song

Man går till Romani Ranch första dagen och spränger bort stenbumlingen som blockerar ingången med en powder keg. Sen går man in och pratar med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta pilar på ballonger. Klarar du det får du Epona och lär dig Epona's Song.

Vänta, ska man inte rädda de från alien först, eller är det jag som inte kommer ihåg... :lol:

(Är inte det läskigt när man misslyckas med att skydda de från alienen... :ph34r: )

Nivå 6 · Fuskare

Ja det ska man göra. Men jag har aldrig misslyckats med det så jag vet inte hur det ser ut. :(

Nivå 3 · Lärling

Det är läskigt! (Spoil?)Hon lille flcikan går över till kossorna och då sugs hon upp av alien tillsammans med kossorna (alien var ute efter kossorna egentligen).

Därför är det lite synd om hennes stora syster, hon bara sitter vid matbordet också hör man klockan ticka... tick ... tick

Nivå 6 · Fuskare

Ska förlora en gång bara för att se det.

18 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

huh! VA?! vad 17 snackar ni om? :huh:

Nivå 4 · Lärling
(Kite @ 17/11-2004 21:35:35)
(Arwen Undomiel @ 17/11-2004 14:44:50)

Hur får man epona´s  song

Vänta, ska man inte rädda de från alien först, eller är det jag som inte kommer ihåg... :lol:

(Är inte det läskigt när man misslyckas med att skydda de från alienen... :ph34r: )

Man behöver INTE få bort utomjordingarna för att få Epona. Det behöver man bara göra om man vill ha Romani Mask.
Nivå 3 · Lärling

okeeeeeej. :P

men hur får man henne igen då? eller rättare sagt hur får man eponas song :P

Nivå 4 · Lärling

okeeeeeej. :P

men hur får man henne igen då? eller rättare sagt hur får man eponas song :P

Jag har redan skrivit hur man får Epona's Song.
Nivå 3 · Lärling

heh okej sooryyyy :rolleyes:

men hur sjutton ska man ta sig in i 2:a templet :huh:

det blåser ju som sjutton ju!

och jag snurrar som en galning. någon som har tips? :blink:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

heh okej sooryyyy :rolleyes:

men hur sjuttin ska man ta sig in i 2:a templet :huh:

det blåser ju som sjutton ju!

och jag snurrar som en galning. någon som har tips? :blink:

Ta fram Lens of Truth, så ser du att en jättegoron sitter och blåser på dig. Spela Goron Lullaby som Goron Link, så somnar han och ramlar ner.
Nivå 3 · Lärling

okej :) fattade inte vad feen menade med titta vad som finsn i mitten :P

men tack ändå! :lol:

20 Nov 2004
Nivå 3 · Lärling

mjo nu är jag inne i tmeplet och ska slåss mot något gubbe som är blå :( hur ska jag döda honom. mjo. man ska slå honom men man hinner ju inte :angry:

21 Nov 2004
Nivå 4 · Lärling

mjo nu är jag inne i tmeplet och ska slåss mot något gubbe som är blå :( hur ska jag döda honom. mjo. man ska slå honom men man hinner ju inte :angry:

Menar du Wizrobe? Se noga efter vilken som är den riktiga, för han gör hologram av sig själv. Den riktiga är den som alla hologram åker ut ifrån. Den är också kvar när hologrammen är borta. Om du hinner fram till honom, kan du slå honom med svärdet, annars är det ju bara att använda pilar.
8 Dec 2004
Nivå 1 · Novis

hej

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in